Muziek kopieren naar schijf vanaf iPod

Pagina: 1
Acties:
  • 2.737 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Goedenavond :+

Ik heb laatst een format gedraaid om m'n mac, en als backup schijf had ik mijn iPod gebruikt.
Moest daar voor veel muziek verwijderen, maar heb zo'n 8GB laten staan die ik echt wou bewaren.

Nou komt het probleem:
Er is maar één manier om de muziek die op de iPod staat er af te halen, en dat is met het gebruik van een programma gemaakt iPodDisc.

Je connect dus je iPod met de computer, en start iPodDisc en hij zit de iPod als een schijf. (De muziek, de andere bestanden niet).

Máár, hij ziet 4 folders: Albums, Artists, Genres & Playlists.
Om de een of andere reden zijn niet alle mappen even groot, en kan ik dus ook niet b.v. één map kopieren.

Maar áls ik dan de muziek (alle 4 de mapjes) kopieer naar m'n schijf zegt die na zo'n 2 minuten dat hij niet door kan gaan omdat er dubbele bestanden op de iPod staan die alleen verschillen qua hoofdletter.

Dan druk ik dus op OK en lijkt het er heel even op dat die door wil gaan met de overige bestanden te kopieren naar schijf, maar na heel even het schermpje te tonen (minder dan 1sec.) gaat die weg en staat er nog maar een paar MB aan muziek op mijn schijf.

Iemand die een oplossing weet om toch alle muziek die op de iPod staat op schijf over te zetten? Misschien bestaat er toch een ander programma?

Bedankt :)

P.S.
Het gaat hier om mp3's niet gekocht van de iTunes store, die heb ik al via iTunes zelf weer op de schijf gekregen, maar dat kan niet met de rest.

[ Voor 6% gewijzigd door jmxd op 17-02-2007 18:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaassouffle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11-10 10:40

kaassouffle

Medewerker v/d Maand

yamipod, ipod copy, copypod, ...

[ Voor 56% gewijzigd door kaassouffle op 17-02-2007 19:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
iPodCopy is gelimiteerd tot 40 nummer's kopieren (de betá versie)
(Ga geen $19,95 neerleggen om één keer m'n nummers terug te krijgen natuurlijk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Dubbel ...

[ Voor 90% gewijzigd door jmxd op 17-02-2007 19:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 11-10 01:19

Nitai

Live the life you love.

Ik gebruik altijd Senuti, open source en gratis, naast iPoddisk, ook open source en gratis.

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Het is me inmiddels gelukt met iPodRip.
Pagina: 1