Toon posts:

Hifidelio + versterker?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo

Ik ben vandaag naar PV Sound geweest eens gaan luisteren hoe verschillende speakers en versterkers klinken. Nu heb ik een vraag, ik zou willen gebruik maken van een hifidelio 160 pro en deze dan aansluiten op een versterker (denon PMA-1500AE) met 4 speakers (B&W 602 S3). Heeft iemand ervaring met de hifidelio die aangesloten is op een versterker, want in PV sound kon ik de hifidelio 160 niet beluister.

Groetjes Sander

• Zjosh
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 06-02 17:32
Ik denk dat die hifidelio een behoorlijk mp3tje kan afspelen. Ik weet niet hoe hij klinkt, maar ik denk dat je toch mag verwachten dat hij beter klinkt dat de hand held mp3 spelers. Het beste is natuurlijk gewoon te gaan luisteren. Neem je 50 euro blokker mp3 speler mee naar een winkel waar ze hem wel verkopen, en vraag of je hem mag vergelijken. Dan maakt de rest van de set niet meer uit.

Verwijderd

Topicstarter
Dat is nu net het probleem er is geen mogelijkheid om er naar te luisteren.

Verwijderd

Voor mp3 klinkt de Hifidelio fantastisch! Je zou het zelfs nog een stapje hoger kunnen tillen door de VM (Van Medevoort) uitvoering te kopen :), deze is wel fors duurder btw..
Op cd gebied klinkt ie iets minder dan een 'echte' cd-speler, de Denon DCD-1500 bijvoorbeeld.

Verwijderd

Topicstarter
Kheb net een andere winkel een email gestuurd om te vragen of ik daar de hifidelio kan gaan beluisteren

Ik denk wel dat we de VM gaan kopen want de upgrade van de componenten is de prijs meer dan waart, maar wil hem toch op voorhand eens horen.