[Win XP prof] Data recovering

Pagina: 1
Acties:

• BasvanS
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22:41
Heb een nieuwe pc in mekaar gezet maar was vergeten een backup te maken op mijn Externe hdd, nu staat de data nog wel op mijn oude hardeschijf, maar ik kan geen toegang krijgen tot de administrator map in Documents and Settings, iemand enig idee hoe ik dit voor mekaar kan krijgen?

• Xadeon
  • Registratie: April 2005
  • Niet online

Xadeon

[☆] Generaal Laagvlieger [☆]

GetDataback ideaal progje

succes!

Gigabyte Aorus X570 Master / AMD Ryzen 9 5900X / G.Skill Trident Z 4000@3800 32GB / PowerColor Red Devil Radeon RX 7900 XTX 24GB | Tesla M3 LR '21

• BasvanS
Hmm, kost geld en de demo is brak, er moet toch een makkelijkere manier zijn om een beveiligde map in te komen?

Verwijderd

Indien je inlogt onder Administrator (Windows XP Pro) dan kun je je rechten gewoon overnemen.
(How to take ownership of a file or folder in Windows XP)

• BèR
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20-11-2022
Of met XP Home eerst naar veilige modus booten, en dan Smetske's manier gebruiken :)

Mgoed, je had XP Pro, dus sry, shut me up ;)

Vergeet alleen niet bij Mapopties de optie 'Eenvoudig delen van bestanden' of 'Simple file sharing' uit te zetten.

[ Voor 49% gewijzigd door BèR op 18-02-2007 12:01 ]

• BasvanS
Die opties zie ik dus niet staan, ik krijg dat tablad beveiliging niet te zien.

Verwijderd

Lezen wat ook andere personen posten.
BèR schreef op zondag 18 februari 2007 @ 11:58:
Of met XP Home eerst naar veilige modus booten, en dan Smetske's manier gebruiken :)

Mgoed, je had XP Pro, dus sry, shut me up ;)

Vergeet alleen niet bij Mapopties de optie 'Eenvoudig delen van bestanden' of 'Simple file sharing' uit te zetten.

• BasvanS
En die optie die krijg ik dus ook niet te zien bij map opties..

• BèR
Open een venster van een willekeurige map => Extra/Tools => Opties/Options => Weergave/View en daar staat ie toch echt, anders heb je geen XP Pro ;)

• BasvanS
Ik heb xp pro.. en het staat er niet :S

• Xadeon
  • Registratie: April 2005
  • Niet online

Xadeon

[☆] Generaal Laagvlieger [☆]

Het staat er wel.

BeR bedoelt dus in je Mapopties/Folderoptions>>Weergave/View, en dan helemaal onderaan Eenvoudig delen van bestanden/Simple file sharing uit vinken.

[ Voor 6% gewijzigd door Xadeon op 20-02-2007 16:27 ]

Gigabyte Aorus X570 Master / AMD Ryzen 9 5900X / G.Skill Trident Z 4000@3800 32GB / PowerColor Red Devil Radeon RX 7900 XTX 24GB | Tesla M3 LR '21

• BasvanS
:S Hmm, sorry hoor, maar die optie staat er bij mij echt niet, er staat ook echt XP prof op, voor de zekerhied nog effe gechecked bij DXDIAG

• BèR
HD dan maar even in andere pc hangen waar je dit vinkje wel kunt vinden?

• TWeaKLeGeND
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 03-03 09:47
Zit hier met vrijwel hetzelfde probleem :(

Windows is ineens traag (ECHT TRAAG) dus niet spyware virus en dfrag traag maar ' vista op een 386 draaien' traag.

Afijn dan maar ff format.. maar ik heb dingen op bureaublad en mijn documenten staan die ik wil hebben (dan heb je ook nog favorieten etc maar die zijn minder belangrijk)

Waar ik dus aan dacht was ff externe HDD eraan hangen en daar XP op gooien en dan die dingen backuppen en daarna de interne HDD format.. maar dan loop ik dus tegen probleem aan dat map niet toegankelijk is (wachtwoord van administrator account waartoe de bestanden behoren heb ik wel)

Volgens de reacties hier heb ik dus geen probleemen kan ik een van de bovenstaande dingen doen en dan gewoon toegang krijgen, backuppen en interne HD weer formateren?

ps. ik zit nu op een knoppix livedvd, kan ik deze niet gebruiken om bij mijn bestanden te komen zodat ik xp op externe schijf installeren kan overslaan? Zo ja hoe dan?

[ Voor 9% gewijzigd door TWeaKLeGeND op 21-02-2007 16:26 ]

Pagina: 1