Hallo,ik heb mijn HD al 2 jaar en nooit problemen gehad tot gisteren hij opeens heel traag begon te reageren.Het is een Western digital ide 200 gb harde schijf.Heb via HDtune gecontroleerd op bad sectors en geen gevonden.Ik heb de benchmark gedaan en ik kwam dit uit:

ook de health van m'n hd is in orde zo te zien:

Ook heb ik de data life guard tools van WD gebruikt en alles ok.
Hij staat op UDMA zoals het hoort en niet op PIO en heb em gechecked op spyware via adware,op virussen via NOD32 en op rootkits via AVG anti-rootkit.
Heb al wat rond gezocht op het forum maar vond geen interessante info waardoor het zou komen of hoe het op te lossen.
Mss weten jullie nog raad om deze HD te 'redden' want xp staat hierop en anders mag ik alles terug herinstalleren.
Ik heb ondertussen al een seagate barracuda 7200.10 320 gb besteld en betaald.
bedankt om me even te helpen in ieder geval tweakers

ook de health van m'n hd is in orde zo te zien:

Ook heb ik de data life guard tools van WD gebruikt en alles ok.
Hij staat op UDMA zoals het hoort en niet op PIO en heb em gechecked op spyware via adware,op virussen via NOD32 en op rootkits via AVG anti-rootkit.
Heb al wat rond gezocht op het forum maar vond geen interessante info waardoor het zou komen of hoe het op te lossen.
Mss weten jullie nog raad om deze HD te 'redden' want xp staat hierop en anders mag ik alles terug herinstalleren.
Ik heb ondertussen al een seagate barracuda 7200.10 320 gb besteld en betaald.
bedankt om me even te helpen in ieder geval tweakers
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 17-02-2007 15:34 ]