Toon posts:

upgrade nieuw systeem

Pagina: 1
Acties:
  • 44 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
nadat mijn laatste topic was gesloten, heb ik na heel veel zoeken zelf een low-budget mobo kunnen vinden

ik zou dan deze onderdelen aanschaffen
1 MSI PT890 NEO-V PT890, SATA RAID, LAN, 6CH € 56.00
1 Kingston 1GB DDR2 SDRAM PC4200 CL4.0 € 67.00
1 MSI Videokaart PCI-e Radeon X300SE 128MB DDR2 DVI/TV € 41.00
1 Digiconnect DVI Adapter DVI -> VGA M/F € 5.20

Omdat ik dus slechte ervaringen heb met low-budget vraag ik jullie of het niet verstandiger is om het mobo Gigabyte GA-965P-DS3 te nemen? Ik moet dan ook een SATA hd erbij kopen, dus gaat mij aanzienlijk meer kosten (voor mijn porto)

verder heb ik
dual core 6400E
Voeding is Antec ultra-quiet 450 watt SmartPower 2.0 power supply
Geluidskaart is Creative Audigy 2 ZS

Heeft iemand toevallig ervaring met de MSI PT890 NEO-V?

Dolf

Verwijderd

Geen antwoord op je vraag, maar die dvi-vga convertertjes zitten normaal standaard bij de videokaart. Bekijk dit even

• dewil1990
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 17:02
Zorg dat je moederbord een p965 chipset heeft die werkt goed samen met een core duo.
En hoeveel ide apparaten moeten aan je moederbord kunnen?

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22:53

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Je topic is dicht en het is onterecht? Lees hier!

Je eerdere "Wat moet ik kopen?"-topics zijn niet voor niets gesloten. Het heeft dan ook geen zin om nogmaals zo'n topic te openen, die gaat per definitie ook dicht. Bij deze :o

Ook zonder de eerdere topics zou deze trouwens op slot gegaan zijn want:
- ervaringen zoek je via de GoT search, niet door in een eigen topic te vissen- iets wat trouwens gewoon in het PMG Beleid staat.
- je geeft in het geheel niet aan wat je zelf al opgezocht en gelezen hebt (er loopt een enorm ervaringentopic voor de GA-965P-DS3...)
- je geeft ook geen eisen aan - dan kunnen wij met beste wil in de wereld ook niet zeggen welke een betere keus is (jij ook niet, dus werk aan die eisen voor je ergens anders aan begint)
- je roept wel "ik heb slechte ervaringen met low-budget", maar licht dat niet toe en het vermoeden bestaat zeer sterk nav eerdere topics van je dat het moederbord er weinig mee te maken had...

Kortom, dit is het dus ook niet echt... check je mail, ik stuur een mail met tips voor hoe het wel moet :)

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.