Toon posts:

Planningssoftware

Pagina: 1
Acties:
  • 142 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik ben op zoek naar software voor een poetsfirma (met dienstencheques) met nu ongeveer 60 poets- en strijkmederwerkers, 4 bedienden en een 600-tal klanten.

Bedoeling is dus dat de 4 medewerksters samen in de planning kunnen.
Voor iedere werknemer wordt ingegeven hoeveel hij werkt (half-time, full time, …) en op welke dagen en uren.
Ideaal zou zijn om ook bij een niet full-time wernemer te kunnen invoeren of ze nog extra uren willen werken, en op welke dagen en uren.
(vb iemand werkt nu half-time, iedere dag voormiddag, maar wil ook nog werken op dinsdag en donderdagnamiddag)
Extra notities (beschikt over een auto, bromfiets,…)

Voor de klanten wordt bijgehouden met welke frequentie en hoeveel uren ze poetshulp nodig hebben. (wekelijks 4 uur, tweewekelijks 8 uur)
Indien mogelijk worden ook de voorkeuren van de klant opgeslagen (nu komt er iemand op dinsdagvoormiddag, maar eventueel – bij ziekte, vervanging,..- is woensdagnamiddag ook ok.

Een koppeling met een – eventueel aparte – klantendatabase (NAW-gegevens, klant voor strijk en/of poets, inschrijvingsnummer bij accor,…) die dan kan gebruikt worden voor mailings, koppelingen naar een office-pakket...

Ik heb hier al gretig gebruik gemaakt van ons aller vriend google, en heel veel gevonden. Te veel eigenlijk, sodat ik door het bos de bomen niet meer zie. Dit is echter allemaal planningssoftware voor de project-invalshoek (eenmalige acties) ... terwijl in dit geval de 'projecten' eigenlijk klanten moeten zijn.

alvast bedankt

• barrrt
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 10:44
is Microsoft Access geen optie, of begrijp ik je vraag verkeerd?

• Drawer
  • Registratie: November 2004
  • Niet online
Hmm, het enige planningsprogramma dat ik ken is 'RenR'. Wordt door Albert Heijn en cornuiten altijd gebruikt. Kan volgens mij erg veel, misschien dat je daar eens naar kan kijken. :)

Verwijderd

Topicstarter
@barrrt: access is misschien een mogelijkheid, maar is misschien niet meer zo geschikt als het op een server moet staan, en er moeten 4 verschillende mensen tegelijkertij in werken, ik zou dan zelf ook al de toepassing errond moeten gaan schrijven... en mijn VB-kennis is de laatste 5 jaar niet meer bijgewerkt en dus al veel vervaagd... toch bedankt

@Drawer: heb je misschien ergens een site van 'RenR'? ik vind niet echt iets terug

• Drawer
  • Niet online
Nope, de naam van het programma is mij ontglipt. Weet wel dat de afkorting 'R&R' of RenR' is. (Ex-)collega Albert Heijners zullen wel weten waar ik 't over heb denk ik. Die zullen je verder moeten helpen.

Sorry. :)

Verwijderd

Topicstarter
Geen probleem hoor, toch bedankt, ik zoek ondertussen dapper verder

edit: ondertussen gevonden: http://www.bureaujurjendevries.nl/vervolg.asp?pageid=21

even kijken of dit wat is

[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 17-02-2007 21:16 ]

• FlorisB
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 12:47
Ik werk bij een bedrijf dat een planningsapplicatie heeft ontwikkeld. www.mijnrooster.nl
Misschien daar eens kijken? :)

edit: Trouwens niet bedoeld om reclame te maken, puur omdat jij het vraagt ;)

[ Voor 25% gewijzigd door FlorisB op 17-02-2007 21:08 ]

Verwijderd

Topicstarter
@FlorisB: bedankt voor de reactie.
Ik zie dat ik een demoversie kan aanvragen, ga ik morgen meteen doen... nu moet ik er vandoor...

• Drawer
  • Niet online
http://www.rendem.nl/

Dat was de software die ik bedoelde. Heb zojuist op 't werk ff opgezocht. Ze maken er o.a. planningen mee, maar ook kan je er omzet en nog meer spullen mee uitdraaien. Ik denk toch wel iets te groot voor jouw idee. Maar toch. :)

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb ondertussen antwoord gekregen ivm de RenR software.... ons probleem kan hiermee niet worden opgelost....
Pagina: 1