Hotmail ontvangt geen email

Pagina: 1
Acties:

• Termi
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17:42
Ik heb de laatste tijd toch echt een vreemd probleeem :(. Ik gebruik al bijna 10 jaar me hotmail adres, en nu is het de laatste tijd zo dat e-mail of een paar uur later aankomt of gewoon niet meer aankomt.

Iemand uit VS mailt naar mijn hotmail en studentenmail van de hogeschool, de studentenmail heb ik hem 'direct' al binnen. Maar op me hotmail komt niks. Is de enigste remedie het nemen van een provider zoals gmail etc?

Verwijderd

Afgelopen week heb ik gemerkt dat Hotmail een aantal keren onbereikbaar was. Mogelijk dat ze het netwerk aan het uitbreiden zijn en dat het even niet helemaal lekker loopt. Zelf gebruik ik ook al zolang hotmail en heb ook nooit eerder problemen ondervonden. Niet echt iets om je zorgen over te maken denk ik :)

• Termi
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17:42
Verwijderd schreef op zaterdag 17 februari 2007 @ 12:12:
Afgelopen week heb ik gemerkt dat Hotmail een aantal keren onbereikbaar was. Mogelijk dat ze het netwerk aan het uitbreiden zijn en dat het even niet helemaal lekker loopt. Zelf gebruik ik ook al zolang hotmail en heb ook nooit eerder problemen ondervonden. Niet echt iets om je zorgen over te maken denk ik :)
Dit loopt al weken geloof ik, en zeker het geval dat email gewoon niet aan komt kan ik toch flink van balen.