Intel I7 970 CPU | Asus Rampage III Extreme | Asus ROG Strix GTX 1060 OC | Lian Li V1200 Case | Ocz Revodrive 3 X2 240GB | 12 GB Corsair Dominator | Creative Recon 3D | Corsair AX750 PSU | | Oxize Photography: www.Oxize.nl
Ik moet zeggen dat mijn X1900XT van Sapphire ook problem had met (oudere) Omega drivers, een BSOD elke keer als Just Cause minimaliseerde, en nu vaak zwart beeld als BF2142 of Supreme Commander minimaliseert.
Best vreemd eigenlijk.
Best vreemd eigenlijk.
Die bsod geeft wel aan dat er ergens een brakke driver zit. Het geeft niet aan welke driver.
Intel I7 970 CPU | Asus Rampage III Extreme | Asus ROG Strix GTX 1060 OC | Lian Li V1200 Case | Ocz Revodrive 3 X2 240GB | 12 GB Corsair Dominator | Creative Recon 3D | Corsair AX750 PSU | | Oxize Photography: www.Oxize.nl
Probleem is opgelost. Bluescreen werd veroorzaakt door amd_dc_opt.exe (Amd Dual Core Optimizer) die in het opstarten staat (Msconfig-> opstarten). Door simpelweg dit programma niet meer te laden kan men gebruik maken van de nieuwe drivers.
Waarom het op ene systeem wel een bsod geeft en op een andere systeem heb ik geen antwoord. Zal waarschijnlijk aan de verschillende soorten hardware liggen.
Ik zal in ieder geval ATI en AMD hiervan op de hoogte brengen, zodat ze hiervoor een fix kunnen bedenken.
Waarom het op ene systeem wel een bsod geeft en op een andere systeem heb ik geen antwoord. Zal waarschijnlijk aan de verschillende soorten hardware liggen.
Ik zal in ieder geval ATI en AMD hiervan op de hoogte brengen, zodat ze hiervoor een fix kunnen bedenken.