Wat is op dit moment de ultieme configuratie van een Media Center PC gebasseerd op de nieuwe Windows Vista?
Heb sinds een kleine 2 maanden de Sharp LC-42XD1E, een Full HD LCD scherm, maar kan nog niet optimaal genieten van de beeldkwaliteit...
Wil een super media center configuratie gaan samenstellen om op die manier lekker vanuit de bank achter de pc te zitten en TV te kijken, Games te spelen of lekker te surfen.
Prijs speelt in deze geen rol, maar wil het beste qua prijs / kwaliteit hebben.
Qua kast zoek ik iets dat ERG stil is, en in stijl is van de sharp lcd tv ;-)
Een ander vraagje wat ik had is of als je een DVI naar HDMI kabel hebt en je die aansluit op een Full HD tv of je dan wel de daadwerkelijke resolutie hebt van 1920 x 1080 pixels?
Via een VGA aansluiting op die TV haal je max 1378 x 768 ofzo.
Ben benieuwd naar de voorgestelde configuraties!!!
Thanks alvast...
Heb sinds een kleine 2 maanden de Sharp LC-42XD1E, een Full HD LCD scherm, maar kan nog niet optimaal genieten van de beeldkwaliteit...
Wil een super media center configuratie gaan samenstellen om op die manier lekker vanuit de bank achter de pc te zitten en TV te kijken, Games te spelen of lekker te surfen.
Prijs speelt in deze geen rol, maar wil het beste qua prijs / kwaliteit hebben.
Qua kast zoek ik iets dat ERG stil is, en in stijl is van de sharp lcd tv ;-)
Een ander vraagje wat ik had is of als je een DVI naar HDMI kabel hebt en je die aansluit op een Full HD tv of je dan wel de daadwerkelijke resolutie hebt van 1920 x 1080 pixels?
Via een VGA aansluiting op die TV haal je max 1378 x 768 ofzo.
Ben benieuwd naar de voorgestelde configuraties!!!
Thanks alvast...