Toon posts:

[XP] looping probleem, weigerd op te starten.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een probleempje met het opstarten van de mijn pc.
Als ik hem aanzet werkt alles normaal, tot dat hij bij het windows laadscherm komt; hij begint gewoon opnieuw met het opstarten. Hij blijft eindeloos in een loop.
Ik kan wel in windows komen in de veilige modus though.

ik kan hem een repair install geven, maar ik wil graag weten of iemand een idee heeft wat er aan de hand is

• maarud
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 22:08
toevallig hardware veranderd?

heb exact hetzelfde probleem, eens kijken wat hier uitkomt. Heb zelf wel wat aan de hardware gesleuteld...

• Evil Genius
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 08-12-2025
Dat Windows in een loop valt kan vele oorzaken hebben. Je vermeldt daarbij ook vrij weinig informatie over je systeem en wat je de afgelopen dagen hebt gewijzigd aan het systeem of juist niets natuurlijk.

Heb je wat nieuws geïnstalleerd dan probeer je dat programma in veilige modus te verwijderen.
Heb je heel misschien wat in je bios zitten klooien, zet deze dan op de standaard waardes.
Heb je een nieuwe driver geïnstalleerd voor een stukje hardware dan verwijder je die.

Wat ik zeg er zijn vele mogelijkheden voor dit probleem, probeer na te gaan wat er veranderd is, een repair install wil niet per definitie zeggen dat het ook over is namelijk.

Succes.

Verwijderd

Topicstarter
jawel,
ik had eerst een videokaart probleem, hij werkte niet goed meer, had toen een oude erin gegooit om data te saven.
maar later gooide ik de zelfde kaart die eerst een probleem had er weer in, ik had er een beetje mee gekloot en hij was weer goed

BTW

negeer de spelfout in de topic naam :)

Verwijderd

Topicstarter
Tja ik heb dus het 1 en ander aan hardware veranderd.

Ik heb dus even de videokaarten omgewisseld.
Verder is de HDD er even uit geweest, omdat ik data wilde redden op een andere pc, maar ik had toen geen verplaatsing erin gedaan.

kunnen jullie hier iets mee ?

[ Voor 95% gewijzigd door Verwijderd op 17-02-2007 12:39 ]

• maarud
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 22:08
niet zo snel kicken, en edit je posts a.u.b.

probeer eens alles van die oude videokaart te verwijderen en die nieuwe te installeren in veilige modus

Verwijderd

Topicstarter
had geen effect helaas.

ik denk dat ik hem maar een repair install moet geven, misschien dat het werkt, maar eerst wil ik graag weten of iemand beter weet wat er aan de hand is?
Pagina: 1