Toon posts:

DVD Shrink voor de Mac?

Pagina: 1
Acties:
  • 281 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik gebruikte tijdenlang DVD shrink voor de PC. Nu is dat er niet voor de Mac. Ik heb op diverse sites gekeken en mensen worden doorverwezen naar proggies als toast, popcorn,
dvdremaster, dvd2one etc.

Maar die programma's hebben niet de functionaliteit van DVD Shrink! Ze rippen wel maar je bent te beperkt in de keuze.

Ik heb dus een dvd waar ik alleen de extra's van wil rippen en dat kan niet met al die proggies. Weet iemand een proggie voor de Mac waarbij je dus van elk bestand individueel kunt aangeven wat je er mee wil doen?

• Kadonder
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 01-02 16:06
Is Handbrake misschien iets wat je zoekt?
Ik heb er zelf weinig ervaring mee, maar heb hem ooit een paar keer gebruikt om te rippen.

Edit: handbrake

[ Voor 73% gewijzigd door Kadonder op 17-02-2007 09:49 ]

Verwijderd

Topicstarter
Kadonder schreef op zaterdag 17 februari 2007 @ 09:46:
Is Handbrake misschien iets wat je zoekt?
Ik heb er zelf weinig ervaring mee, maar heb hem ooit een paar keer gebruikt om te rippen.

Edit: handbrake
nee, mijn fout. ik wil naar dvd rippen. dus niet naar mp4 , avi etc. Ik wil van een grote dvd met extras een kleine dvd maken waar alleen de extra's op staan.

• Bigg Balls
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 10-02 22:51

Bigg Balls

Screw you guys, I'm going

David, je wil je dvd's backuppen zodat je de origineel veilig op kan bergen toch :)

Anyway volgens mij heb je daar twee programma's voor nodig, namelijk mac the ripper (freeware) en dvd2one.

Op macfreak en macosx.nl werd dit ook in een aantal topics gevraagd

Verwijderd

Topicstarter
Nee. Ik wil geen dvd copie maken.

Ik heb een dvd met daarop een film en extras reeds op mijn HD als Video_TS folder.