Toon posts:

[ROUTER] sweex of conceptronic

Pagina: 1
Acties:
  • 108 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

Ik ben op zoek naar een goedkope router, want ik wil er niet teveel aan uitgeven.
Nu heb ik gezien de Sweex RO001 en de Conceptronic C100BRS4H.
De Sweex kost bij Computerland 22.50 En de Conceptronic bij de plaatselijke compoutershop 29.50.
Welke heeft de beste kwaliteit?

p.s. Andere ideeën zijn ook welkom...

Alvast bedankt!
:*)
Brietje

• kapert
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 20:04
Dan lijkt me dat de Conceptronic, want sweex staat nou niet bepaald bekend vanwege hun goede kwaliteit

• wizzzzzz
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 05-03 09:41
:| , hier kun je het niet echt meer over kwaliteit hebben.

Heb wel eens met conceptronic gestoeid, is heel eenvoudig in gebruik. Sweex, geen ervaring mee.

• MRic3
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-03 19:52

MRic3

Of praat ik weer poep?

kapert schreef op zaterdag 17 februari 2007 @ 09:39:
Dan lijkt me dat de Conceptronic, want sweex staat nou niet bepaald bekend vanwege hun goede kwaliteit
@wizzzzzz .. idd .. kwaliteit? Conceptronic (tulip) staat ook niet echt bekend om de kwaliteit...

TIP 1:
kijk bij dit soort budget MUK op de support pagina's van de leverancier.
Zie je weinig support staan, niet kopen. ;)

TIP 2:
Bespaar jezelf een hoop gezeik, doe ruig en geef €20,00 meer uit voor een goed merk.

If the world didn't suck, we would all fall off!!!

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor de snelle reacties!!!

En ik had er nog eentje gevonden:Edimax BR6104K of de Conceptronic??

Alvast Bedankt!!

Brietje

p.s. er hoeft niet veel bijzonders mee te kunnen het gaar erom dat 2 computers tegelijk kunnen internetten, maar dat moet wel redelijk stabiel zijn. En ik heb niet veel budget..... dus €30 is de max

trouwens de conceptronic heeft 5 jaar garantie en sweex 3

[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 17-02-2007 09:53 ]

Verwijderd

ik zou toch voor de RO001 gaan, staat hier te koop voor rond de 25 euro

http://www.routershop.nl/...weex-broadband-router.htm

Heb ik hem ook besteld en ding werkt prima als standaard routertje, ik wilde alleen wat meer pc's aansluiten en niks bijzonders en daar is deze prima voor hoor.

Verwijderd

Topicstarter
Heel erg bedankt voor de reacties!!

Maar nu heb ik nog een vraagje: Ik moet voor de tweede computer nog een netwerkkaart hebben.
Ook hier moet ik kiezen tussen een conceptronic of een sweex maaer nu is de conceptronic goedkoper, alleen is het mij niet duidelijk of die het ook op win98 doet (niet SE!!). Maar die van sweex staat alleen bij win98 SE. Heeft iemand ervaring met die sweex netwerkkaart (lc001) op een win 98 systeem (niet SE!!)

Alvast bedankt

Brietje

• MRic3
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-03 19:52

MRic3

Of praat ik weer poep?

zover ik weet heb ik wel eens zo'n sweex kaart op een 98 systeem aan de gang gekregen. Maar toch het advies.. houd je aan de omschrijving. Ga anders naar een 2e hands computer shop en vraag een 100 Mb netwerk kaart van een bekend merk...

If the world didn't suck, we would all fall off!!!

• TommyGun
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 23-03 23:12

TommyGun

Stik er maar in!

Ik heb meerdere el-cheapo routers gehad, maar E-Tech heeft het bij mij altijd het beste gewerkt. (Was een dingetje van 15 euro, en deed het beter dan een Sweex van 70 euro.)

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

Verwijderd

wij hebbe thuis ook een E-tech staan en doet het goed , zou niet weten hoeveel hij kost omdat we deze van de garantie nieuwe hebbe gekregen nadat de andere kapot was gegaan .(service van hun is dus goed :P)

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt allemaal :*) :*) ik ga de Sweex RO001 halen omdat hier in de buurt geen E-Tech dealer zit.
De netwerkkaart is nu toevallig ook in de aanbieding bij dezelfde winkel, eentje van SMC.

Groeten Brietje
Pagina: 1