Laptop met draadloos router verbinden werkt niet

Pagina: 1
Acties:
  • 853 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Barry|IA
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 23-06-2022
Goedenmorgen,

Ik heb sinds 2 dagen een Packard Bell EasyNote laptop, met ingebouwde draadloze netwerk kaart, maar ik krijg met geen mogelijkheid verbinding met mijn Sweex router. Ik heb vernomen dat je een draadloze router eerst bedraad moest instellen, om de wireless verbinding in te schakelen. Dat heb ik ook gedaan, maar Windows Vista kan nog steeds geen draadloze verbinding zien.

Als ik de router met een UTP kabel aansluit op de laptop werkt het wel, dan heb ik gewoon internet, maar draadloos wil niet lukken. Ik heb echt UREN gezocht e.d., maar het wil niet lukken.

Iemand ervaring met dit probleem?

Alvast bedankt :)

“Nothing changed since the 70s. Nothing. Except people train not that hard”. - Tom Platz

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Staat de WLAN kaart wel aan? Meestal moet je die aanzetten met een Fn+F toets combinatie, bij mijn Dell laptop bijvoorbeeld Fn+F2.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• Barry|IA
gambieter schreef op zaterdag 17 februari 2007 @ 02:51:
Staat de WLAN kaart wel aan? Meestal moet je die aanzetten met een Fn+F toets combinatie, bij mijn Dell laptop bijvoorbeeld Fn+F2.
Ik kan niks op mijn laptop ontdekken over die bepaalde toets combinatie en op mijn werk ziet de laptop wel een router.

“Nothing changed since the 70s. Nothing. Except people train not that hard”. - Tom Platz

• SURFivor
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
staat SSID-broadcast wel aan op je Sweex router?

• Barry|IA
Probleem verholpen :)
Er zat een WiF-I knop op de laptop :P