Ah thx, dacht ook al 
Maar omdat ik niet zo'n kastje (als op bv die Hercules kaarten) zie zitten op die Radeon ging ik twijfelen. En het klopt dat je om em aan te sluiten via een SCART aansluiting moet?
Maar omdat ik niet zo'n kastje (als op bv die Hercules kaarten) zie zitten op die Radeon ging ik twijfelen. En het klopt dat je om em aan te sluiten via een SCART aansluiting moet?
Damn, die DivX wordt nog dure grap, eerst nieuwe videokaart en ook nog nieuwe TV (no scart hiero)
Bedankt voor zover
Bedankt voor zover
scart aan TV, maar wat voor een aansluiting zit er dan aan die TV-out kaart?? zo'n PS/2-achtig iets?? Ik heb namelijk nog nooit zo'n kabel gezien met die connectors..
Soort tulpstekker, die verbindt je met een composietkabel aan je scart ingang.Op dinsdag 28 augustus 2001 20:58 schreef Cobra_CLA het volgende:
scart aan TV, maar wat voor een aansluiting zit er dan aan die TV-out kaart?? zo'n PS/2-achtig iets?? Ik heb namelijk nog nooit zo'n kabel gezien met die connectors..
Die TV-out is een composiet uitgang waar je een tulp-stekker voor kunt gebruiken, of een S-VHS uitgang. Deze laatste lijkt op een PS/2 ingang. Je kunt deze aansluiten op de video-in of de scart ingang van je TV/Video
Dat kastje wat je op sommige kaarten ziet is een TV-tuner, door de TV-kabel erin te steken kun je ook TV op je computer kijken. Zit bijvoorbeeld op de ATI All-in-wonder
Dat kastje wat je op sommige kaarten ziet is een TV-tuner, door de TV-kabel erin te steken kun je ook TV op je computer kijken. Zit bijvoorbeeld op de ATI All-in-wonder
Pagina: 1