Firefox --> alt+a gebruiken voor Active Topics

Pagina: 1
Acties:

• DrivinUCrazy
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11:38

DrivinUCrazy

Vechte, valle en opstoan

Topicstarter
Ik heb eigenlijk een korte vraag, maar ik kan het antwoord simpelweg niet vinden.

Ik ben al een tijdje een tevreden gebruiker van Firefox. Op GoT gebruikte ik altijd de toetsencombinaties Alt+m voor MyReact, Alt+A voor Active topics, enzovoorts.

Woensdag heb ik de pc opnieuw geïnstalleerd, dus ook Firefox. Maar standaard staat er een instelling zo, dat ik met alt+a de Bladwijzers open. Volgens mij moet ik in about:config ergens één instelling omzetten (dat kan ik me tenminste nog herinneren van een tip hier op GoT), maar ik heb geen flauw idee welke instelling dit moet zijn.

Ik heb al op GoT gezocht naar "Firefox, alt, active, topics, Myreact" met de nodige AND en OR combinaties, maar ik kan het echt niet meer vinden.

Ik gebruik Firefox 2.0.0.1 trouwens, maar ik kan me herinneren dat ik deze instelling ook al eens in 1.5 heb aangepast.

't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.

• rickmans
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

rickmans

twittert

Change:
ui.key.chromeAccess to 5
ui.key.contentAccess to 4

Here, a little deep explanation:

Shift values 1
Ctrl values 2
Alt values 4

Maths:
Shift + Ctrl = 3
Shift + Alt = 5
Alt + Ctrl = 6
Ctrl + Shift + Alt = 7

Don't mind Rick

• DrivinUCrazy
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11:38

DrivinUCrazy

Vechte, valle en opstoan

Topicstarter
Dat was 'm!

Ongelooflijk, daar heb ik dus 2 dagen naar gezocht. Nou ja, opgelost dus. Bedankt! :)

[edit]Omg, wat stom. Ik wist dat ik het ooit op GoT had gevonden, dus zocht ik op GoT. Het is niet eens in me op gekomen om google te gebruiken.

[ Voor 42% gewijzigd door DrivinUCrazy op 16-02-2007 22:06 ]

't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-04 23:18

pasta

Ondertitel

De tip stond ook in [Firefox] Wat vinden we ervan? Deel X onder het kopje FAQ. ;)

Signature