Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

topic report counter - deel 4

Pagina: 1
Acties:
  • 31 views sinds 30-01-2008

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Ten eerste is het wellicht een idee om gewoon alle topicreports te verwijderen. Daarnaast is het een idee om React te upgraden zodat deze bug gefixt is.

Daarnaast moet je gewoon niet als een malloot klikken maar gewoon 1-voor-1 die TR's verwijderen dan heb je dit probleem al niet meer

[ Voor 30% gewijzigd door Spider.007 op 18-02-2007 15:05 ]

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Spider.007 schreef op zondag 18 februari 2007 @ 15:04:
Ten eerste is het wellicht een idee om gewoon alle topicreports te verwijderen. Daarnaast is het een idee om React te upgraden zodat deze bug gefixt is.
Ik weet niet hoe crisp in z'n tijd zit, maar je kunt het aan hem voorstellen om een 1.9.4.X te builden? :)
Daarnaast moet je gewoon niet als een malloot klikken maar gewoon 1-voor-1 die TR's verwijderen dan heb je dit probleem al niet meer
Veel mensen rijden 120 met hun auto, ik rij 20 a 30 met mijn fiets, zijn nu alle mensen met auto's malloten omdat ze toevallig zich sneller kunnen verplaatsen dan ik? :P

ik zal zometeen 'ff' die topicreport counters fixen

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Vermits die fix ook in de 1.9.4 branch gedaan is en niet alleen in trunk kan ik op korte termijn wel een update doen. Upgrade naar 1.9.5 is voorlopig out of the question

Intentionally left blank

• Spider.007
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

crisp schreef op zondag 18 februari 2007 @ 15:32:
Vermits die fix ook in de 1.9.4 branch gedaan is en niet alleen in trunk kan ik op korte termijn wel een update doen

[...]
Yup :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Topicstarter
Spider.007 schreef op zondag 18 februari 2007 @ 15:04:
Pff!

• Spider.007
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Tjah; de enige manier om dit probleem te veroorzaken is door meerdere requests te spawnen die hetzelfde TR proberen te trashen en daar uiteraard niet allebei in slagen

---

• momania
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 11:20

momania

iPhone 30! Bam!

Spider.007 schreef op maandag 19 februari 2007 @ 16:43:
Tjah; de enige manier om dit probleem te veroorzaken is door meerdere requests te spawnen die hetzelfde TR proberen te trashen en daar uiteraard niet allebei in slagen
Dat is meer een probleem van de software dan van de user B)

Het is overigens wel door beide te voorkomen, alleen heeft vaak de voorkeur dat de software dit voorkomt en niet de gebruiker :)

[ Voor 16% gewijzigd door momania op 19-02-2007 16:48 ]

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Topicstarter
Spider.007 schreef op maandag 19 februari 2007 @ 16:43:
Mjah, als ik eenmaal TR's bekijk dan heb ik op dat moment geen handige maier om TR's en-masse te verwijderen dus dan klik ik een paar keer op 'delete' :)

• Spider.007
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

momania schreef op maandag 19 februari 2007 @ 16:48:
[...]

Dat is meer een probleem van de software dan van de user B)
Daarom is het ook al gefixt he; alleen niet in de versie die hier online staat ;)
Het is overigens wel door beide te voorkomen, alleen heeft vaak de voorkeur dat de software dit voorkomt en niet de gebruiker :)
Uiteraard

---

• momania
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 11:20

momania

iPhone 30! Bam!

Spider.007 schreef op maandag 19 februari 2007 @ 17:09:
[...]
Daarom is het ook al gefixt he; alleen niet in de versie die hier online staat ;)
Ah, ok. d:)b

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

• Spider.007
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

reeds fixed

---

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.