Creative ProGamer G500

Pagina: 1
Acties:

• Tresjertje
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 01-03-2013
Voor de snelle beslissers onder ons:

Ik liep gisteren door de Mediamarkt en stuitte daar op dit setje voor de, naar nu blijkt, belachelijk lage prijs van slechts €133,-

Ik twijfelde er zelf nog aan om hem mee te nemen en eerst de pricewatch en kieskeurig eens te raadplegen, blijkt dat ding op zijn goedkoopst nog €180,- te kosten.
Morgen dus maar even gauw naar de Mediamarkt en dan eens horen hoe het klinkt op mijn HDA Mystique kaartje.....

Grtz
Tresjertje

Verwijderd

Ik heb em ook gekocht, (voor zo'n 150 euro denk ik), en ben er behoorlijk blij mee.. Als er vrienden langskomen schrikken die van de goeie bass en het mooie geluid :P maar die zijn niks gewend ;)

• breekbrood
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 13-12-2025
Welke MM 8)7 ? Of allemaal?

• BiG-GuY
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22:28

BiG-GuY

Moderator Wonen & Mobiliteit
Ik heb hem thuis staan.. en heb er paar maanden terug 179 euro voor betaald bij de Mycom...

Voor zo'n prijs zou ik hem niet laten staan ;), maar ik heb hem al, dus heb er niet nog eentje nodig :P

Vind het een erg lekker setje :P, en afhankelijk van wat je gewend bent.. hiervoor had ik zo'n goedkoper setje van creative: T6060, en deze is echt 100x beter :P
Bassen kun je bassen noemen.. niet dat lompe gebonk wat veel van die goedkopere setjes hebben..
En de hoge tonen klinken stuk scherper..
Voor de rest vind ik hem goed gebalanceerd

Ik gebruik overigens een M-Audio Revolution 7.1 (hoge kwaliteits kaart)...

Het is nog altijd niets vergeleken met een echte Home Cinema set (lees: minimaal boekenplank formaat speakers) die we in de huiskamer hebben staan.. maarja dat mag je ook niet verwachten want van die set kost 1 speaker al meer dan deze hele set :P

[ Voor 25% gewijzigd door BiG-GuY op 16-02-2007 22:16 ]

Home Assistant Configuratie V&A

• Tresjertje
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 01-03-2013
Zeker bij MM Alkmaar. De rest durf ik niet met zekerheid te zeggen, een "informatief telefoongesprekje" wil wel eens helpen....