Toon posts:

ms-6309 (ik weet ut oud!) maar probleem!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hallo,
dit is mijn eerste bericht hier.. :) maar ik heb direct een vraagje.. :/ Ik wou een servertje opzetten met petium III en vond dit ms-6309 mobo. Dus ik mooi bouwen.. en hij deed het. Ik mooi OS installeren en weer uitzetten.. maar nu wil hij niet meer aan! maar mobo is niet kapot! dus ik eerst voeding controleren... dat is OK.. maar iemand was hier zo grappig geweest en heeft die connectoren tussen de pc kast en de mobo eruit gehaald.. Maar ik weet niet hoe ze erin moeten! Op het mobo staat het wel.. dat weet ik maar als ik hem zo aansluit doet hij het nog niet... Iemand suggesties? :O

alvast bedankt
bouke haarsma

• Ares408
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Als je zeker wil weten of het aan het moederbord ligt kan je hem aanzetten door de twee pinnetjes van de powerbutton op het moederbord kortsluiten. Als hij het dan wel doet had je de kabeltjes niet goed aangesloten.

• The_Greater
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21-05 09:45
Zoek de handleiding erbij. Hier in staat beschreven welke aansluiting goed voor is.

Working in the IT : "When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"

• Kiwiknaapje
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 07-02-2024
Heb je het boekje van je moederbord nog? Daar staat het zeker weten in

/spuit11

[ Voor 7% gewijzigd door Kiwiknaapje op 16-02-2007 19:31 ]

Leegte

Verwijderd

even handleiding opzoeken ;)

daar staat wel in hoe ze erop moeten en op de stekkertjes die van de frontpanel van je kast komen staat ook wel wat voor functie ze hebben

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

<gefrustreerde modus>

Heb je uberhaupt gegoogled op de naam van je mobo??? http://www.google.be/sear...official&client=firefox-a

Dan kom je hier uit: http://www.msi.com.tw/pro...ro_mbd_detail.php?UID=124

En zie je links 'manual', lees dat eens.

</gefrustreerde modus>

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

• nsa1984
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 12:18
eerste wat bij me opkomt, is of de powerbutton zelf nog in orde is?

test voor de grap eens door met een schroevendraaier even de twee pwr pinnen kort te sluiten, of je nog wel opstart.

Verder kun je altijd een schroefjes ergens tussen hebben waardoor je sluiting hebt zonder dat het je opvalt.

4polige voeding voor de extra power richting je processer wel (weer) aangesloten ?

[ Voor 0% gewijzigd door nsa1984 op 16-02-2007 19:32 . Reden: beetje spuit 11 maar iets minder tikken voortaan dan maar. ]

De waarheid is leuk, maar hoe heb je die gevonden?

• MadMarky
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

MadMarky

Begint eer ge bezint

Zeg zeg iets vriendelijker mag ook wel, niet iedereen weet dat moederbord handleidingen gewoon te downloaden zijn.

Welkom op het forum trouwens.

🖥️ | 🚗

Verwijderd

Topicstarter
jongens ondanks alle vriendelijkheid heel hartelijk bedankt! O-) :)

Verwijderd

Maar iemand was hier zo grappig geweest en heeft die connectoren tussen de pc kast en de mobo eruit gehaald ----> WTF?!?!

die persoon had ik persoonlijk afgemaakt... aan shizzles te zitten waar hij/zij niet aan hoort te komen...

en ik zou wel eens willen weten wat de motieven hiervoor geweest zijn

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 16-02-2007 20:56 ]

• pinockio
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 25-05 11:48
Ik ken dat mobo; op het mobo zelf zijn de aansluitingen verkeerd aangegeven (tenminste bij het exemplaar MS-6309 lite dat ik heb)! Je moet in de handleiding kijken, daar staan ze wel goed. Overigens gaat het mobo niet stuk bij verkeerd aansluiten. Tenminste niet op de manier zoals op het mobo staat 8)7 .

Disclaimer: P. aanvaardt geen aansprakelijkheid op grond van dit bericht.

Pagina: 1