Toon posts:

[Vista][can't load local php in ie, firefox][infinite loop]

Pagina: 1
Acties:
  • 48 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allen,
[removed]

Greets,

Elwin

[ Voor 86% gewijzigd door Verwijderd op 16-02-2007 19:16 ]

• megamuch
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 29-01 20:14

megamuch

Tring Tring!

euh een webserver installeren?

Verstand van Voip? Ik heb een leuke baan voor je!

• Nielsvr
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 13:07
PHP is een serverside taal, deze kan je dus niet zomaar openen. Deze moet je openen vanaf een webserver, de het script parsed, en de output teruggeeft aan de browser.

Verwijderd

Topicstarter
Laat ik php dev proberen, dan maar :)
Maar dat werkte geloof ik niet lekker onder vista, maar toch maar weer even proberen :)

De services lopen steeds vast, ziet er naar uit dat ik onder vista niet local met php kan werken.

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 16-02-2007 19:24 ]

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Topics zonder inhoud zijn voor veel mensen nogal moeilijk te volgen. Ik snap niet waarom je deze stap hebt gezet maar weet wel dat het topic nu nutteloos is. Lees Policy: Alle regels die op het forum gelden even door en laat je tekst in het vervolg liever staan; zelfs als jij er niets meer aan hebt kan iemand anders het nog wel nuttig vinden; dat wordt nu erg lastig

Daarnaast was je vraag erg basic en had je deze zelf ook wel kunnen beantwoorden. Toon in het vervolg wat eigen inzet en probeer eerst zelf iets uit te vogelen voor je een topic start :)

[ Voor 20% gewijzigd door Spider.007 op 16-02-2007 19:53 ]

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Dit topic is gesloten.