Toon posts:

Vuiltje achter laptopscherm (foto's)

Pagina: 1
Acties:
  • 184 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hai, ik heb sinds een half jaar een toshiba A100 laptop. Tot nu toe nooit problemen gehad, ik heb nu echter iets vreemds. Er zat al een tijdje een klein zwart vlekje bij de rand van mijn scherm, nu heb ik een tijdje gedacht dat dit een groepje dode pixels zou zijn dat door een eigen fout was ontstaan. Gisteren heb ik echter de laptop een tijdje in een rugzak meegedragen, de laptop zit dan zijwaards in de tas. Nu wil het geval dat het zwarte vlekje tijdens het meedragen in de rugzak is verschoven. De vlek zit nu niet meer bij de rand maar is wat naar het midden van het scherm gezakt. Ik heb echt geen idee hoe dit kan en wat ik het beste kan doen. De laptop is een half jaar oud en gekocht bij de mediamarkt, dus ik zou misschien voor garantie kunnen kijken maar weet niet hoe dat zit mbt het scherm. Misschien dat iemand hier daar meer over weet. Ik hoor het graag.

Afbeeldingslocatie: http://www.echo56.net/scherm/scherm2.jpg
Het stofje.

Afbeeldingslocatie: http://www.echo56.net/scherm/scherm3.jpg
Macro van het stofje.

Verwijderd

hoort volgens mij niet te kunnen, ik zou terug gaan...
het product werkt namelijk niet naar behoren, dus garantie...

(en wat heb je te verliezen :X )

Verwijderd

Topicstarter
dat is ook zo, maar ik wilde graag weten of er mensen waren met eerdere ervaringen die misschien weten wat wel en niet handig is om te doen in dit geval...

• Felixje
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 05-10-2023
Verwijderd schreef op vrijdag 16 februari 2007 @ 19:05:
hoort volgens mij niet te kunnen, ik zou terug gaan...
het product werkt namelijk niet naar behoren, dus garantie...

(en wat heb je te verliezen :X )
Maar dan ben je hem een tijdje kwijt. Misschien een idee om er voorzichtig tegen te tikken en kijken of je het vuiltje eruit kan pakken met een pincet ofzo. (weet niet zo goed hoe deze dingen er uitzien van binnen)

(\__/)
(='.'=)
(")_(")

Verwijderd

Hoort inderdaad niet te kunnen , de ruimte tussen je voorplaat en het scherm zelf is zeer klein, maar ik denk dat het wel een garantie geval is.

Klinkt gek maar ik heb het een keer met mijn tft scherm gehad dat er een HEEL klein fruit vliegje tussenzat , denk omdat het daar lekker warm is, werd er niet vrolijk van toen dat ding over me scherm heen en weer liep 8)7

• bartgabriels
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 16-02 10:01

• Jungian
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Jungian

>_<

Zeker geen Campzoner :Y)

0.0

Verwijderd

Topicstarter
Allemaal bedankt voor de reacties. Bart het gaat mij niet om het openmaken van het scherm, dit zou eventueel wel kunnen maar ik wil eerst kijken of er iets via garantie te regelen is en of iemand daar ervaring mee heeft in zo'n geval.

Verwijderd

Als ik het even snel tel dan zijn er effectief 20 pixels die hierdoor niet meer naar behoren functioneren dus die garantie krijg je er echt wel doorheen. Tevens lijkt het, het lijkt, alsof er een pixel inkt heeft verloren en uitgevloeid is, maar dat kan ook door de foto komen, ook stofje kan veel kleuren afgeven :)

Gewoon garantie claimen, eventueel met deze foto erbij, lijkt me dat ze je hiermee wel helpen, mits het een geval is van abuse op het scherm.

• bartgabriels
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 16-02 10:01
Als je de topics even leest, staat daar ook allemaal garantieinformatie op ;).

Bij samsung maken ze er geen probleem van, maar bij andere fabrikanten duidelijk wel.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14:03

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Zoals al duidelijk moge zijn, dit soort onderwerp is een jaarlijks terugkerend fenomeen :z

Lees de reeds openstaande topics erover, 99% kans dat je antwoord erin zal staan...

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.