Toon posts:

pc bouwen??

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Dit is het systeem wat ik wil hebben:

Aopen hx08
aopen 48cdrom
maxtor 20,4gb
sblive 1024
asus v7100 geforce2 mx
celly2 566/600
128 pc133
MOBO???

Dat is mn vraag. Ik wil een bx mobo van tot de 350gld. Ik ben van plan om te overklokken. Welke mobo????

Wat vinden jullie van de rest van het systeem?

• Gert
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 05-12-2025
Ik ben zelf erg blij met mijn Asus CUBX, kostte toen (4maanden geleden) nog 325 piek.

Verwijderd

Tegenwoordig zijn er toch 2 kewle mobo's?

Asus P3B-F en MSI BX Master

Ik zou de Asus P3B-F nemen, Asus is kewl merk en ze maken echte superkwaliteit (MSI ook hoor :) )
Maar Asus P3B-F hoor ik niets dan goeds over

Verwijderd

Overigens moet je dus een BX mobo nemen met een Slot1-socket370 converter..

Mooi systeem, Wist niet dat die V7100MX al werd verkocht, kewl, volgens mij is die MX net zo makkelijk over te klokken als een celly

Verwijderd

Topicstarter
Kan iemand mij misschien de voor- en nadelen de asus p3b-f geven tov de abit be6-2

Verwijderd

Ik zou dus gaan voor de Abit BE6 II. Heeft veel meer busspeeds, van 84mhz tot 200mhz in stapjes van 1mhz. Dat heeft die Asus niet. Gooi er dan meteen een msi converter bij, dat is een vd beste converters.

[update]

Die Aopen Hx08 is een goei kast, maar heeft een stel nadelen :(

- Je kan geen systeemkoeler plaatsen bij je proc (tenzij je gaat boren).
- de kast is duur :(

Heb zelf ook de Hx08, m'n broer heeft de Inwin Q500. Stuk goedkoper en de mogelijkheid om dicht bij je moederbord een systeemkoeler te plaatsen.

• tweakerbee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14:32

tweakerbee

dus..?

Ziet er leuk uit, maar overweeg eens een Athlon. Die zijn niet errug duur, maar wel veel sneller. :) En dan hoef je niet eens zo errug over te klokken, of verpest ik dan je hobby TE erg...??

You can't have everything. Where would you put it?

• SICK
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14-03 20:07
Of duron is ongeveer even duur als celeron en een stuk beter (ook al heb je je celeron op een hogere clocksnelheid)
Pagina: 1