Toon posts:

Internet op laptop

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoihoi,

Binnenkort wil ik een, goedkope, laptop aanschaffen. Iets rond de 500 á 600 euro. De laptop ga ik niet veel gebruiken, heel weinig zelfs. Er zijn een aantal periodes dat ik niet thuis ben maar wel een aantal werkzaamheden op internet moet doen. Voornamelijk website's die ik in bepaalde periode's dagelijks moet updaten, dat terwijl ik dan bijvoorbeeld op de camping zit. Alleen voor deze werkzaamheden heb ik een laptop nodig + internet. Nu gaat het mij eigenlijk om het internet gebeuren. Het zijn steeds maar korte periode's (weekenden) dat ik internet nodig heb en daar ga ik dus geen abbonement voor aanschaffen, toch wil ik ook het risico niet lopen om zonder internet naar de camping te gaan en de gok te wagen dat ik een draadloos, onbeveiligd internet kan vinden in de omgeving. Ik heb dan een probleem als ik niks kan vinden.

Nu vraag ik mij af (heb totaal geen verstand hiervan) of er geen andere mogelijkheid is om internet op te kunnen voor maar een paar uurtjes? Via internet heb ik al wat rondgekeken maar ik kom er niet echt uit eerlijk gezegt.

Alvast bedankt!

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 01-12 22:13
Je zou via een mobiele telefoon met bluetooth, infrarood of USB kunnen internetten. Dit zal zonder GPRS/UMTS/HSPDA (?) abonnement wel een paar duiten gaan kosten voor een paar uurtjes.

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13:37
Als het elke keer dezelfde camping is, kan je dan niet iets regelen met de camping baas? Dat je gewoon je site bestanden bewerkt, naar de receptie toe gaat en daar even je spul upload? Of vragen of je het draadloze internet van de camping mag gebruiken als dat er is.

• Turkish
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 29-11 18:12

Turkish

zhé germans

Lijkt me meer iets voor IH :)

'When you're not paying for the product, you are the product!'