Toon posts:

GRATIS domeinnaam en hosting bij mijndomein.nl!

Pagina: 1
Acties:
  • 442 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Via mijndomein.nl kun je gratis een domeinnaam aanvragen plus GRATIS hosting met de volgende details:

- Platform: Linux 2.6, Apache 2.0, MySQL 4.1, PHP 4.3, Perl 5.8.
- FTP toegang tot je website.
- Ongelimiteerd aantal subdomeinnamen per domeinnaam.
- 10 MySQL databases per domeinnaam.
- phpMyAdmin voor het beheren van je databases.
- IMAP en POP3 toegang tot je e-mail.
- Forwarding (doorsturen) en aliasing van elk e-mail adres mogelijk.
- Vakantie- of out-of-office bericht instellen.

Het aanvragen gaat als volgt:
Je moet op hun site eerst controleren of je domeinnaam nog vrij is.
Daarna selecteer je je gewenste extensie, vervolgens kies je voor totaalpakket.
Bij het afrekenen vul je als kortingscode: valentijn1502 in.
Vervolgens zie je dat er 29 euro korting gegeven wordt, waardoor het totaalpakket gratis is. _/-\\o_

Let op: lees wel eerst goed de voorwaarden!
Zo worden je domeinnaam automatisch verlengd na 1 jaar, als je NIET schriftelijk opzegt.

• Fernoráto
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08-11 09:28
Bij die voorwaarden twijfel ik toch wel of dat uberhaupt zo mag. Als je online een overeenkomst aangaat dan mag je toch ook via eenzelfde weg de overeenkomst stopzetten? Mag je iemand wel verplichten om via een site de overeenkomst schriftelijk op te zeggen?

Verwijderd

Fernoráto schreef op vrijdag 16 februari 2007 @ 17:28:
Bij die voorwaarden twijfel ik toch wel of dat uberhaupt zo mag. Als je online een overeenkomst aangaat dan mag je toch ook via eenzelfde weg de overeenkomst stopzetten? Mag je iemand wel verplichten om via een site de overeenkomst schriftelijk op te zeggen?
Volgens mij heet dat stilzwijgende verlenging. Dit heb je bijvoorbeeld ook met je verzekering of internetabbo. Althans, ik heb in ieder geval een aantal contracten (internet, domein, verzekering etc.) die stilzwijgend worden verlengd, mits je het contact opzegt.

Verder zou ik, mocht je van deze actie gebruik maken, navragen of het domein op je eigen naam wordt geregistreerd. Zo voorkom je problemen in de toekomst als je besluit het domein te willen verhuizen.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 16-02-2007 17:33 ]

• cosmoOo
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 30-11 07:48

cosmoOo

SCSI in vogelhuisje

Niet zo goede reacties echter voor deze provider

http://www.webhosters.nl/gegevens.php?id=2166

It's a known fact that one may train cats to do exactly what they want.

Verwijderd

Topicstarter
Mijn god, als je al die negatieve reacties op webhosters.nl leest, moet je je toch afvragen of het wel zo verstandig om van die gratis aanbieding gebruik te maken.

• jongetje
  • Registratie: Maart 2002
  • Nu online
Tja, als je alleen naar de prijs kijkt. Snap zo ie zo de recenties niet van bedrijven die maar 20 euro per jaar willen uitgeven aan een website... En dan mopperen dat ze geen (goede) service krijgen.

En, gratis bestaat niet...
Pagina: 1