Amd Ryzen 9 9950X3D | MSI 870e tomahawk | 64gb DDR 5 | Asus tuf RTX 5080 OC edition | WD black SN8100 4tb SSD | Arctic freezer 3 pro 420 | Fractal design meshify 3XL | be quiet dark power 4 1000w | Gigabyte AORUS FO32U2P
Verwijderd
Waarom wil je met een aparte modem het casema-net op.Kun je niet beter een klein netwerkje maken en via de server inloggen.Naar mijn weten kun je het casema signaal niet sneller krijgen dan dat casema aanlevert.De ultieme tip is gewoon... neem een andere provider ,mijn ervaring met casema is echt zwaar kl*t*.
Dat was de vraag niet. Hij wil op 1 computer, 2x zo snel internetten.Op maandag 05 februari 2001 14:23 schreef TecMic het volgende:
Waarom wil je met een aparte modem het casema-net op.Kun je niet beter een klein netwerkje maken en via de server inloggen. Naar mijn weten kun je het casema signaal niet sneller krijgen dan dat casema aanlevert.De ultieme tip is gewoon... neem een andere provider ,mijn ervaring met casema is echt zwaar kl*t*.
Maar om even antwoord te geven: ik heb geen idee. Als ik er thuis twee netwerkkaarten per pc in stop, en dat alles op een switch, dan wordt er toch maar 1 gebruikt (lampjes), dus mij is het nog nooit gelukt.
"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl
Rhàshan - Aditu Sunlock