Toon posts:

Laptop krijgt geen stroom

Pagina: 1
Acties:
  • 122 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Sinds gisteren wil mijn laptop niet meer op stroom werken. Als ik hem aan de lader leg, blijft het 'batterij' tekentje in beeld. Als ik de lader goed aandruk en vasthou, gaat het wel goed.. maar zodra ik de lader lostlaat krijgt de laptop geen stroom meer.
Ik heb de lader van een vriendin gebruikt..zelfde probleem. Haar laptop werkt ook wel op mijn lader, dus aan de lader ligt het niet!

Wat kan dit zijn???

• qless
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 30-01 14:31

qless

...vraag maar...

waar druk je op? stekkertje?

Website|Air 3s|Mini 4 Pro|Avata 2|Canon R6|Canon 5d2|8 fisheye|14f2.8|24f2.8|50f1.8|135f2|10-22|17-40|24-105|70-300|150-600

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

Contactje in je laptop kaduuk, of je stopcontact ;)

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

Verwijderd

Topicstarter
Het pinnetje van de lader druk ik in de laptop... beetje onduidelijk maar ok ;)

Enne stopcontact is het niet.. want ook in een ander huis werkte het niet.

• Totaalgeflipt
  • Registratie: Juli 2006
  • Nu online

Totaalgeflipt

De enige echte

Zit je stopcontact misschien op de dimmer?

Verwijderd

dat lijkt mij dan aan de kant van het moederbord te zitten....niet iets wat je zelf even fixed

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Nu online
Wat voor type laptop hebben we het hier over? Van sommige laptops is namelijk bekend dat na een paar jaar de voedingsaansluiting los gaat zitten en alleen nog wil werken als de aansluiting wordt aangedrukt e.d

Als je handig bent zou je je laptop open kunnen maken en het contactje weer vastsolderen. Als je niet (zo) handig bent zou je het aan iemand in de je omgeving kunnen vragen.

En het is helemaal geen groot probleem, even contactjes weer vastsolderen en het is weer klaar. Het lastigste stuk is de laptop uit elkaar halen en weer in elkaar zitten.

[ Voor 18% gewijzigd door ThinkPad op 16-02-2007 17:09 ]

Verwijderd

Topicstarter
Het gaat om een HP V4220EA van nog geen jaar oud.

En nee.. er zit geen dimmer op het stopcontact.

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 28-01 23:03
Als je geen kennis hebt van het openmaken van laptops kun je hem opsturen naar HP mits je nog in de garantie zit, maar dit zal wel zo zijn omdat de laptop volgens jou nog géén jaar oud is. Bij HP zullen ze het probleem dan wel oplossen, het nadeel hiervan is dat je wel een paar weken je laptop kwijt bent.

Overigens als je hem openschroeft kan het ook zo zijn dat je zelf de garantie kwijtraakt!

Verwijderd

Topicstarter
Mn laptop is niet afgelopen vrijdag, maar de vrijdag daarvoor opgehaald door HP. En gister is hij al weer teruggestuurd! Dus vandaag krijg ik hem waarschijnlijk weer terug... heeft al met al nog geen 1,5 week geduurd :)
Pagina: 1