nou goed ik was het zat, het open en dicht klappen werkte nog steeds niet helemaal lekker.
Mijn tv-out werkte ook al niet lekker in vista. Door het beeldscherm dicht te klappen verspringt het beeld wat op dat moment op je laptop scherm is te zien naar je tv. Super onhandig. En niet alleen dat tot twee maal begaf de tv-out optie het. Op het moment dat ik het laptop beeldscherm open klapte, hield de tv ermee op. Gebeurde tot twee keer aan toe na de laptop tot vier keer aan toe hebben te hebben geopend en weer dichtgeklapt te hebben verspreid over een uur. TV- out deed helemaal niks meer, opnieuw opstarten kloten met instellingen bij het nvidia scherm of windows scherm, open klappen dicht klappen, drivers eraf. Helemaal niks werktte. Vista opnieuw installeren was de enige oplossing. Toen dit de tweede keer weer gebeurde had ik er genoeg van. Ik maak vaak gebruik van de tv-out optie en dit is dan geen doen. Daarnaast vreet vista ontzettend veel geheugen. 650 mb bij een net opgestarte en nieuwe installatie van vista tegenover 325 bij xp.
XP staat nu weer op mijn laptop, ik wacht nog wel een jaartje of misschien zelfs langer met de installatie van vista. Op mijn desktop heb ik er overigens nog weinig last mee gehad, al gebruikt vista daar
[
Voor 23% gewijzigd door
Verwijderd op 19-02-2007 17:24
]