Ik heb dit mobo net gekocht, gisteren bios update (1901) gedaan. Via asus update, verliep correct, pc herstart, scherm slaat af, en blijft af. Alle fans draaien wel, HD led gaat eventjes aan, hds hoor je wel aangaan. Zo blijft pc draaien, tot na ong 10 min slaat hij af.
Wat ik geprobeerd heb:
-bios resetten, jumper versteken + batterij eruit, geen effect
-ram eruit: verschillende beeps, volgens manual: hardware component failure, na het er weer in te steken weer zelfde
-usb disk met bios erop + mobo cdrom met bios erop: geen effect, pc doet niks
-ik heb op tweakerss gelezen dat er iemand hetzelfde had, en opgelost door andere graf kaart erin te steken, dus ben nieuwe goedkope gaan kopen, dit helpt dus ook niet (msi rx300)
-heb ook alle onderdelen gedisconnected, hds en cdrom, ook extra usb connectors, geen effect
Pc werkte dus heel goed voor bios update, snel enzo, behalve 2 keer een bluesreen en 2 keer een vastloper na opstarten van win xp.
specs:
antec neo he 430
intel E6400
asus p5W dh deluxe /wifi-ap
asus en8800GTS 640mb
Kingston hyperx 6000 2x 1GB cl4
WD 500gb sata2
LG dvd-ram
Wat ik geprobeerd heb:
-bios resetten, jumper versteken + batterij eruit, geen effect
-ram eruit: verschillende beeps, volgens manual: hardware component failure, na het er weer in te steken weer zelfde
-usb disk met bios erop + mobo cdrom met bios erop: geen effect, pc doet niks
-ik heb op tweakerss gelezen dat er iemand hetzelfde had, en opgelost door andere graf kaart erin te steken, dus ben nieuwe goedkope gaan kopen, dit helpt dus ook niet (msi rx300)
-heb ook alle onderdelen gedisconnected, hds en cdrom, ook extra usb connectors, geen effect
Pc werkte dus heel goed voor bios update, snel enzo, behalve 2 keer een bluesreen en 2 keer een vastloper na opstarten van win xp.
specs:
antec neo he 430
intel E6400
asus p5W dh deluxe /wifi-ap
asus en8800GTS 640mb
Kingston hyperx 6000 2x 1GB cl4
WD 500gb sata2
LG dvd-ram