Toon posts:

Outlook instellingen kopieren naar Vista

Pagina: 1
Acties:
  • 120 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik wil mijn Outlook email instellingen en adresboek vanuit XP overzetten naar een andere computer met Vista. Kan iemand mij vertellen hoe ik dat het best kan doen?

Groeten,

John

Verwijderd

Welke outlook?
En wat heb je zelf al gedaan om er achter te komen hoe dit moet?
Iets ergens uit halen heet exporteren
en iets ergens weer inzetten heet importeren.

Kortom, ga met die thermen eens zoeken op Google of GoT, dit is vrij eenvoudige handeling namelijk.

Verwijderd

Topicstarter
Gewoon outlook, anders had er outlook express gestaan. Wat ik heb gedaan om erachter te komen, is hier een vraag posten. Ik neem aan dat dit het beste forum is.

PS: De termen inporteren en exporteren zijn me bekend inderdaad, maar volgens mij zijn thermen sauna's. ;-)

John

• Ascathon
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 16:00
Mja, hier willen we niet direct de vraag hebben maar liever dat de TS eerst zelf wat onderzoek heeft gedaan. Kom je er niet uit, dan kun je het hier proberen te vragen. Mits je met een goed en duidelijk verhaal komt. Met de tip van Derice moet je alles kunnen oplossen. Exporteren en importeren zijn de magic words.
Ik weet alleen niet of je accountsettings kunt exporteren...

[ Voor 10% gewijzigd door Ascathon op 16-02-2007 14:39 ]

• Tukk
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22-07 09:58

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

Verwijderd schreef op vrijdag 16 februari 2007 @ 14:36:
Gewoon outlook, anders had er outlook express gestaan. Wat ik heb gedaan om erachter te komen, is hier een vraag posten. Ik neem aan dat dit het beste forum is.
Derice probeert je aan te geven dat er via Google veel howto's te vinden zijn voor dit, toch, vrij simpele probleem. Het heet hier Tweakers, niet helpdesk.

Daarbij zal Derice, vermoed ik, ook het versie noemen bij de vraag welke Outlook je gebruikt.
PS: De termen inporteren en exporteren zijn me bekend inderdaad, maar volgens mij zijn thermen sauna's. ;-)

John
:/

Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.

Verwijderd

gut o gut o gut, hij weet het allemaal zo goed..

laat het hem lekker zelf uitzoeken zou ik zeggen..

Verwijderd

Topicstarter
Ironie wordt hier niet echt gewaardeerd, merk ik...

In ieder geval bedankt voor de tips.
Pagina: 1