Toon posts:

Button in toolbar

Pagina: 1
Acties:
  • 57 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil graag een button in de toolbar zetten waarmee als er op geklikt wordt er direct een public folder wordt geopend.
Iemand een idee hoe dit voor mekaar te krijgen.
Ik kan nu alleen de standaard knoppen toevoegen dus het zal wel via een macro moeten ofzo.
alvast bedankt !

• Tukk
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11:27

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

Waarin wil je dit gaan doen?
  • Welk OS? :?
  • Welke taal? :?
  • Welke omgeving? :?
  • Welke toolbar? :?
Daarbij zal, welke omgeving ook bedoelt, zoiets toch ook wel duidelijk beschreven worden op het WWW en in boeken?

[ Voor 14% gewijzigd door Tukk op 16-02-2007 12:56 ]

Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10-11 15:46

OkkE

CSS influencer :+

Welke toolbar? Wat voor public folder (ftp, opendir, ..)? Wat heb je zelf al geprobeerd, waar ben je op vast gelopen? Iets meer extra info en moeite had wel gemogen...

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Verwijderd

Topicstarter
sorry had er natuurlijk bij moeten zetten dat het om outlook 2003 gaat.

• Tukk
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11:27

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

Verwijderd schreef op vrijdag 16 februari 2007 @ 12:57:
sorry had er natuurlijk bij moeten zetten dat het om outlook 2003 gaat.
Het klopt dat het m.b.v. een macro zal moeten, was dat wat je wilde weten?
VBA tutorials zijn overal te vinden.

[ Voor 6% gewijzigd door Tukk op 16-02-2007 13:01 ]

Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Zoals je kunt lezen in Waar hoort mijn topic? horen Outlook vragen in OFF, maar ook daar zal je topic geen lang leven beschoren zijn. Je topicstart is namelijk behoorlijk mager en er ontbreken vele, vele gegevens die wij nodig hebben om je te kunnen helpen.

Daarnaast mis ik, zoals hier op Got gebruikelijk is, behoorlijk wat eigen inzet zoals wat je al hebt geprobeerd, wat er niet aan werkt(e), wat je al gezocht en gevonden hebt enzovoorts.

Je bent van harte welkom om een nieuw topic te openen, maar lees dan wel eerst even het beleid van het betreffende forum voordat je dat doet.

[ Voor 9% gewijzigd door RobIII op 16-02-2007 13:22 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.