Ik ben al een tijdje aan het googlen naar verschillende oplossingen die gebruik kunnen maken van SID providers. Hoe meer ik zoek, hoe onduidelijker het voor me wordt. Ik weet inmiddels wat ik wil, maar nog niet wat daar voor nodig is. Ik wil gebruik maken van asterisk of trixbox tenzij er ook gateways zijn die de volgende zaken kunnen:
- meerdere sid accounts instellen
- aan de hand van gedraaide nummer goedkoopste sid account gebruiken
- meerdere telefoontjes tegelijk voeren
- wachtmuziek
- de mogelijkheid menu's te maken
- geen computer aan laten staan.
Ik kom dan voor zover ik tot nu toe kan vinden uit op asterisk en trixbox. Nu de harware kant, ik wil het geheel niet via mijn computer laten lopen maar een harware oplossing waarop bovengenoemde software kan draaien. Of hardware die in staat is bovengenoemde zaken af te handelen via haar eigen firmware. Als ik zoek op hardware met asterisk dan vind ik alleen kaarten. Zijn er hardware oplossingen bekend die kunnen wat ik wil? alvast bedankt voor de info.
- meerdere sid accounts instellen
- aan de hand van gedraaide nummer goedkoopste sid account gebruiken
- meerdere telefoontjes tegelijk voeren
- wachtmuziek
- de mogelijkheid menu's te maken
- geen computer aan laten staan.
Ik kom dan voor zover ik tot nu toe kan vinden uit op asterisk en trixbox. Nu de harware kant, ik wil het geheel niet via mijn computer laten lopen maar een harware oplossing waarop bovengenoemde software kan draaien. Of hardware die in staat is bovengenoemde zaken af te handelen via haar eigen firmware. Als ik zoek op hardware met asterisk dan vind ik alleen kaarten. Zijn er hardware oplossingen bekend die kunnen wat ik wil? alvast bedankt voor de info.