Toon posts:

[GRAW] Loop compleet vast bij laden twee level (Coup d'etat)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Het is me dan toch gelukt het eerste level van GRAW uit te spelen zonder te cheaten. ;) Maar tijdens het laden van het volgende level loopt GRAW compleet vast. Alleen ctl-alt-del heb dan nog maar.

Ik heb het spel MEERDERE MALEN (!) helemaal opnieuw geinstalleerd, ik heb het gespeeld MET en ZONDER de patch, ik ben helemaal opnieuw begonnen bij het eerste level, en nog STEEDS blijft GRAW hangen tijdens het laden van het tweede level!

Het zit me niet mee met dit spel... Iemand enig idee wat het kan zijn?

Ik speel op Vista Home Premium 35 bits met o.a. een 8800GTX.

• Sluuut
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 01-12 09:15
Probeer een savegame van iemand te krijgen die begint in level2?

57696520646974206c65657374206973206e657264

Verwijderd

Topicstarter
'k Heb het al gevonden: je moet het spel runnen als admin... Toch apart dat ik dat moet aangeven terwijl ik toch een admin account heb... |:( Dit is niet het eerste spel waarbij dit nodig is: zal ik voortaan als eerste proberen als een game weer eens vreemd doet...

EDIT
BTW (voor het geval dat....): je kan per 'Vista-sessie' maar 1 bepaald level laden en spelen als je via de admin optie GRAW speelt op Vista. Tenminste, zo gaat dat bij mij. Dus als ik een level speel en ik haal het einde dan loopt GRAW weer vast als hij het volgende level wil laden. Ik moet dan de complete computer opnieuw opstarten, dus een nieuwe sessie beginnen, en DAN laadt het level wel weer! Dus op een of andere manier kan GRAW onder Vista maar 1 level per keer spelen... Tussendoor laden van checkpoints van dat ene level gaat probleemloos. Alleen voor het eerst volgende level moet je dus de computer herstarten. Heel apart, maar ach, uiteindelijk werkt het. (En BTW het is de moeite waard allemaal!!!)

[ Voor 57% gewijzigd door Verwijderd op 17-02-2007 14:53 ]