ik had eerst een probleem met de videokaart(nvidia gefore 6800 le), hij stopte er al regelmatig mee, scherm wordt plotseling zwart en ik moet em op de knop uitzetten en dan werkte ie meestal wel weer na 20 minuten ofzo, dus ik denk overheated ofzo. maar deze keer niet; hij gaf een eindeloze piep bij het opstarten en het scherm zei no video input, en dat ging ook niet meer weg
dus ik dacht er is iets mis met de kaart nou dat was dus ook zo, ik heb een beetje met dat ding gerommeld en nu werkt ie weer,
maar nu bij het opstarten heb ik een probleem: alles werkt gewoon normaal, hij gaat opstarten maar als ie in het windows XP laad scherm zit, dan begint ie weer overnieuw. dit gaat eindeloos door tot je t veilige modus scherm krijgt
in veilige modus werkt hij wel though
weet iemand hoe ik em uit de loop moet krijgen ?
rizz0
dus ik dacht er is iets mis met de kaart nou dat was dus ook zo, ik heb een beetje met dat ding gerommeld en nu werkt ie weer,
maar nu bij het opstarten heb ik een probleem: alles werkt gewoon normaal, hij gaat opstarten maar als ie in het windows XP laad scherm zit, dan begint ie weer overnieuw. dit gaat eindeloos door tot je t veilige modus scherm krijgt
in veilige modus werkt hij wel though
weet iemand hoe ik em uit de loop moet krijgen ?
rizz0