Ik zoek een programma om een flash filmpje in stukken te kunnen knippen. Ik heb nu een filmpje van 3 minuten, 12 fps en wil dit in bijvoorbeeld 4 aparte SWF'jes knippen.
Iemand een idee ?
Iemand een idee ?
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
Onderstaande signature is al >20jr oud ***hoe dan***
---
Het internet is een veelbelovend medium
....dat maar heel weinig van zijn beloftes nakomt.
Wat weg is... raak je nooit meer kwijt :P
Ik wil hem als SWF houden, dus dan moet je hem eerst converteren naar AVI, dan knippen en dan weer omzetten naar SWF. Dat is veel moeite.......terwijl 1 knipactie in de SWF voldoende zou moeten zijn.hufkes schreef op vrijdag 16 februari 2007 @ 10:23:
Anders converteer je hem gewoon naar avi? Daar zijn zat cutters voor te vinden.
Wat is een decompile programma, en hoezo ga je mij daar mee niet op weg helpen ?BtM909 schreef op vrijdag 16 februari 2007 @ 10:19:
Kan niet
Er zijn wel decompile programma's beschikbaar, maar daar gaan we je niet mee op weg helpen
Mits ze niet beveiligd zijn (wat tegenwoordig zowat elke swf is)?Verwijderd schreef op vrijdag 16 februari 2007 @ 10:42:
Importeren in Flash als swf en dan in stukjes hakken? Of denk ik nu te simpel?
Google is your friend, maar hierdoor kan je als het meezit terug naar het originele flash bestand (of delen ervan) en dan dus weer als source zelf indelen hoe je het wilt hebbenVerwijderd schreef op vrijdag 16 februari 2007 @ 10:34:
[...]
Wat is een decompile programma, en hoezo ga je mij daar mee niet op weg helpen ?
[ Voor 49% gewijzigd door BtM909 op 16-02-2007 10:47 ]
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
Eigenlijk zoek ik een freeware programma'tje.......puur bedoeld voor het in stukken knippen. Die heb je ook voor AVI's, en daar ga je voor het knippen ook geen Adobe Premiere Pro voor inzetten als het even niet nodig is.Verwijderd schreef op vrijdag 16 februari 2007 @ 10:42:
Verwijderd
Kan je de swf niet in de tijdlijn inladen en vanuit daar gaan knippen ?Verwijderd schreef op vrijdag 16 februari 2007 @ 14:37:
Zelf 4 nieuwe swfjes maken in elke de originele swf inladen en het punt van beginnen en eindigen aangeven.
offtopic:
Lame oplossing
Verwijderd
Verwijderd schreef op vrijdag 16 februari 2007 @ 10:42:
Juistem,.. beschik je uberhaupt over Flash?Verwijderd schreef op vrijdag 16 februari 2007 @ 20:09:
[...]
Kan je de swf niet in de tijdlijn inladen en vanuit daar gaan knippen ?
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 17-02-2007 07:34 ]
Verwijderd
Dat heb ik dus ook al geprobeerd voordat jij mij deze hint gaf. Maar als ik een nieuw document maak (zwart 320x240 pixels 15 fps) en dan de swf van 320x240 pixels importeer, zie ik wel dat alle frames ("rondjes") bovenin de tijdlijn komen te staan, maar als ik naar een bepaald frame ga in de tijdlijn dan zie ik alleen maar een zwart scherm van 320x240 pixels in het scene-window (dus net als in het begin toen ik een nieuw document had aangemaakt). Ik kan dus niet de beelden van de SWF zien....vreemd.....wat doe ik nu fout ?Verwijderd schreef op zaterdag 17 februari 2007 @ 15:48:
In Flash;
File > import to stage
Dan staat de hele swf op je tijdlijn in frames.
Frames selecteren en copy pasten naar een nieuw document oid.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 17-02-2007 17:28 ]
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq