Het lukt me niet om een Vista map fatsoenlijk te delen. Na rechtermuisknop op map > Delen... krijg je het 'Deel' schermpje. Eerste probleem is hier dat de optie 'Delen' niet geselecteerd kan worden. (Voor de goede orde: Bestanden delen in het netwerkcentrum is wel degelijk ingeschakeld
).
De optie 'Geavanceerd delen' daarentegen is wel selecteerbaar. Hier kan ik een optie 'Deze map delen' aanvinken, en alles lijkt dan te kloppen. Benader ik de share echter vanaf een andere PC, dan kan ik de gedeelde map wel zien (bestanden en onderliggende mappen) maar heb geen toegang tot deze bestanden en mappen.
Heb uiteraard gegoogled en kom meerdere mensen met dit probleem tegen, maar geen oplossing!
Is iemand hier dit ook al tegengekomen (en heeft het op kunnen lossen)?
De optie 'Geavanceerd delen' daarentegen is wel selecteerbaar. Hier kan ik een optie 'Deze map delen' aanvinken, en alles lijkt dan te kloppen. Benader ik de share echter vanaf een andere PC, dan kan ik de gedeelde map wel zien (bestanden en onderliggende mappen) maar heb geen toegang tot deze bestanden en mappen.
Heb uiteraard gegoogled en kom meerdere mensen met dit probleem tegen, maar geen oplossing!
Is iemand hier dit ook al tegengekomen (en heeft het op kunnen lossen)?
If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel