History icon in IE 7.0

Pagina: 1
Acties:

• martijnsnoek
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 23-05-2023
Hallo,

Ik ben opzoek hoe ik een history icon toe kan voegen in IE 7.0. Tot nu toe heb ik niets kunnen vinden:(

Weet iemand mij te vertellen hoe ik een icon kan maken net als het Favorites icoontje aan de zijkant naast de adres bar?

bij voorbaat dank!

groeten,

Martijn

• the squaler1
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 09-03 00:25
druk in IE op de knop beeld > werkbalken > aanpassen

CM SL600M | MSI MPG Z390 PRO CARBON & RTX2080TI GAMING X TRIO | CORSAIR 115i PRO & CORSAIR RGB PRO 16GB 3200DDR4 & HX750V2 | INTEL I9 9900K & 660P 512GB & 1TB | LOGITECH G910 & G502 | RAZER NARI ULTIMATE | TEUFEL CONCEPT 2.1 | LG 27UK850

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Wil je gewoon de bestaande zichtbaar maken? Zo ja, dan kan dat inderdaad met de methode van m'n bovenbuurman ;)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

offtopic:
Het is duidelijk dat het nogal onduidelijk is waar je het over hebt ;) Wat is de situatie (incl. relevante OS'en etc), heb je het over lokaal of voor je site? Wat wil je precies? Wat heb je geprobeerd en wat lukt er dan niet? Oftewel: check ajb. Registratievoorwaarden / korte FAQ en de relevante sticky topics (Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/tweakers/images/icons/Sticky_off.gif) even voor je een topic opent. Nu mist er gewoon te veel info om meer te doen dan gokken ;)

Check natuurlijk even de eerste tig hits bij [google=favorites icon], hoogswaarschijnlijk heb je dan je antwoord al. Als ik je vraag niet helemaal verkeerd begrijp dan.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)