Toon posts:

Vista T.Net Review

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wanneer komt Tweakers.net met een uitgebreide review van Windows Vista? (zoals de uiterst krititische Register review van afgelopen woensdag: http://www.theregister.co.uk/2007/02/14/pricey_beta_bugger/ ) Ik kon onder 'reviews' op de frontpage niets vinden. Het lijkt me voor Tweakers.net volstrekt logisch hier een item aan te wenden (er zijn immers ook andere features/hardware reviews) gezien het publiek van de Tweakers website. En dan een echte in-depth test dus incl. benchmarks (zoals games of de performance bij network-shares van bestanden) in vergelijking met Windows XP en bijv. MacOS X.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 16-02-2007 04:07 ]

• Nik
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22-02 15:37

Nik

En dat schrijf jij in een paar dagen? Het zal er vast aankomen, maar zo iets duurt nou eenmaal even. Zeker omdat ze moeten proberen geen flamewar uit te lokken (wat toch wel weer zal gebeuren in de reacties). Verder is T.net niet zo snel met nieuws (ze lopen vaak iets achter, soms wel een dag).

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

[op persoonlijke noot]
Dat het "logisch" is dat Tweakers.net er een review aan zou besteden is misschien wel zo, maar dat zegt natuurlijk dat er ook daadwerkelijk wat komt. Eerlijk gezegd weet ik ook echt niet of er wat komt, dus het kan wel en niet gebeuren, dat is niet mijn werk en de mensen die het wel eventueel doen verantwoorden zich ook niet aan mij :)
Je geeft echter zelf al aan waarom, als het al gebeurd, zo'n test zeker maanden kan duren om te produceren. Want het is geen makkie om drie gelijke systemen te hebben met Vista, Mac OS X en XP, die dan ook nog eens "echt in-depth" getest worden op allerlei fronten.

En hoe langer zoiets duurt, hoe minder waarde het toevoegd ten op zichte van de gecombineerde corpus aan reviews die al door de andere sites zijn gepubliceerd over Vista.
[/op persoonlijke noot]