Toon posts:

Welke laptop is nu de juiste keuze en waarom?

Pagina: 1
Acties:
  • 38 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben op zoek naar een laptop, ik weet alleen niet wat nu de beste keus is.
Gevoelsmatig denkt dat een duo core het beste is. Maar dat ook alleen maar omdat apple dat heeft.
Ook wil ik een ruime harde schijf.
Verder is het allemaal niet zo belangrijk..
Ik zal het niet gebruiken voor spelletjes e.d.
En ik wil het niet zo groot, niet zo zwaar.
Ik moet er veel mee reizen.
Is Dell een goede keuze?

De voornaamste reden dat ik nu een nieuwe wil is omdat het noodzakelijk wordt voor mijn opleiding. Bedrijfskundige Informatica.

Wie kan me vertellen waarom ik waarop moet letten??

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Je kunt beter beginnen met definieren wat je budget is, en wat je met de laptop wilt gaan doen. Wat noem jij zwaar? Wat noem jij groot?

Op dit forum staan een groot aantal topics van mensen met dezelfde vraag, je zou kunnen beginnen met die te doorzoeken. Zie ook de FAQ en Wat moet ik nemen? Is dit systeem goed?, dat geeft je vast veel basisinformatie en maakt het zoeken al een stuk makkelijker :)

[ Voor 82% gewijzigd door gambieter op 16-02-2007 00:55 ]

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• Turkish
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-01 17:00

Turkish

zhé germans

klaasz, welkom op GoT zoals je hebt kunnen lezen tijden het registreren is dit niet de manier om een topic te openen.
Lees voortaan ook de CSL policy door om te weten wat we in dit specifieke subforum van je verwachten :)

Kijk in Wat moet ik nemen? Is dit systeem goed? wat er in een boodschappenlijstjestopicstart hoort te staan. Bij gebrek aan eigen inzet gaat deze dicht :)

'When you're not paying for the product, you are the product!'

Dit topic is gesloten.