Toon posts:

Moederbord vraagjes

Pagina: 1
Acties:
  • 32 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb uit een een ouwe pc nog een extra dvd speler gesloopt en die in me huidige systeem gezet. Hier zitten al een dvd speler en brander in. Deze zijn ide 2 aangesloten. Maar er zit geen extra slotje vrij aan de kabel. Kan ik hier gewoon een ander kabeltje voor bestellen met drie sloten? En de stroom heb ik geloof ik nog 1 los hangen. Die kan ik gewoon erin prikken?

En daarnaast heb ik nog twee paarse ddr2 sloten over. Daar kan ik nog 2 gb geheugen in douwen bv?

Ben nog een moederbord noob hehehehe... moet me er weer es meer in gaan verdiepen :D

bvd

• hensdesk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-01 14:42
ja doe dat vooral, eerst je verdiepen in de materie voordat je hier vragen stelt.

wij hebben geen glazen bol en kunnen je vragen niet beantwoorden zonder verdere gegevens.
kijk de FAQ ook eens door.

• SpamLame
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11:06

SpamLame

niks

Verwijderd schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 22:09:
Ik heb uit een een ouwe pc nog een extra dvd speler gesloopt en die in me huidige systeem gezet. Hier zitten al een dvd speler en brander in. Deze zijn ide 2 aangesloten. Maar er zit geen extra slotje vrij aan de kabel. Kan ik hier gewoon een ander kabeltje voor bestellen met drie sloten? En de stroom heb ik geloof ik nog 1 los hangen. Die kan ik gewoon erin prikken?

En daarnaast heb ik nog twee paarse ddr2 sloten over. Daar kan ik nog 2 gb geheugen in douwen bv?

Ben nog een moederbord noob hehehehe... moet me er weer es meer in gaan verdiepen :D

bvd
IDE kan max 2 apparaten aan 1 kabel, stroom kan je idd van de losse stekker halen.
Ja dat geheugen kan erin maar of je moederbord dat ondersteund? RTM
Nogal basic of search

Verwijderd

Misschien je MB boekje er is bijpakken?

Wat ik je kan vertellen is dat je geen IDE kabel hebt met 3 connectors, je kan er max. 2 apparaten aan hangen. Geheugen kan je er altijd bijstoppen, mits het het goeie geheugen is.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Niet alleen dat...

We hebben twee subfora, Processors, Moederborden en Geheugens enerzijds en Overige Hardware anderzijds. Waar dump jij een vraag over moederborden :?

Juist ja...

Komt bij dat je ondertussen lang genoeg op GoT rondloopt om te weten dat je allereerst de eenvoudig ter beschikking staande dingen (als handleidingen) door dient te nemen voor je een topic post en als je dan toch post, je volledig en duidelijk moet zijn. Zonder ook maar een enkele stuk informatie over je moederbord (behalve dat je DIMM sloten blijkbaar paars zijn...) kunnen we er weinig zeggen :o

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.