Toon posts:

Laptop +- 600 euro

Pagina: 1
Acties:
  • 56 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben momenteel op zoek naar een laptop tussen de 500 en 700 euro. Het moet dus zeker geen nieuw model zijn.
Vereisten zijn wel dat hij stabiel is en dat hij wat games kan draaien (niks nieuw voornamelijk Second Life en Entropia Universe).

Ik ben al een tijdje aan het rondkijken, maar het blijkt enorm moeilijk om eentje te vinden met een min of meer degelijke gfx kaart.
Hij hoeft niet nieuw te zijn.
Any help?

• Daniel Jack
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 01-01 11:41
Ik wil deze laptop graag kwijt, zeg me maar wat je ervan vindt.

Specs:
Jewel Brilliant 2785
AMD Athlon XP Mobile 2500+ (1,9Ghz)
1024 MB RAM
60 GB HD (7200RPM)
ATI Radeon 9600 Mobility 64MB (M10)

2jaar oud, zit wel gebruiks slijtage op. (W,A,S,D van het gamen :P)
En waar je palm rust.
1 tot 1,5 batterijduur

Verwijderd

Bedenk wel dat bij een 2e hands laptop de accu waarschijnlijk niet al te best zal zijn

Verwijderd

Vereisten zijn wel dat hij stabiel is en dat hij wat games kan draaien (niks nieuw voornamelijk Second Life en Entropia Universe).

Wehehe als je een notebook koopt mag je er wel vanuit gaan dat ie stabiel is, anders is ie stuq :)

En gamen op een notebook van 600 euro kan je vergeten.

Verwijderd

Topicstarter
Ik vrees dat die gfx kaart die spellen niet kan trekken, heb je het al eventueel getest?
Toch bedankt!

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 30-01 00:03
Verwijderd schreef op vrijdag 16 februari 2007 @ 20:06:

En gamen op een notebook van 600 euro kan je vergeten.
Ja kom op, second life, dat is grafisch toch niet superzwaar ;). Moet wel lukken lijkt mij hoor, met een 7600gs kom je al een heel eind, zelfs op een 7300 zou die nog wel lopen denk ik.

• bogaards
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
http://www.completer.nl/p...?c=productdetail&aid=3150

Ouder model, maar wel leuke videokaart ;)

• Fornoo
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 29-01 20:44
Koop dan een nieuwe, dat is voor dat geld toch een reeele optie:

pricewatch: Acer Aspire 3693WLMi (Cel-M 430; 1GB; 80GB; DVD+/-RW; 15.4"TFT; Vista HB)

Niet mis qua specs, ook voor second life gok ik

http://www.acer.nl/acereu...rc=3260082860#inu57_37672

Plus garantie. Een laptop is in tegenstelling tot een desktop toch een zwaar gebruiksmiddel. Ik heb er zelf ook een kocht vorige week na lang wikken en wegen tussen nieuw/2ehands. Maar uiteindelijk kies ik toch liever voor zekerheid. Ik spaar mijn tijd, energie en geld liever aan leuke dingen dan aan ergernis als dat ding na een week of maand toch kapot gaat.

• Turkish
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-01 17:00

Turkish

zhé germans

Mr_Einstein, welkom op GoT zoals je hebt kunnen lezen tijden het registreren is dit niet de manier om een topic te openen.
Lees voortaan ook de CSL policy door om te weten wat we in dit specifieke subforum van je verwachten :)

Kijk in Wat moet ik nemen? Is dit systeem goed? wat er in een boodschappenlijstjestopicstart hoort te staan. Bij gebrek aan eigen inzet gaat deze dicht :)

'When you're not paying for the product, you are the product!'

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.