Opel Manta POWER!!! Toyota Celica RA28!!!
DealExtreme infopagina! -> deal-extreme.blogspot.com Uitleg en handige info!
Voor al je gadgets/accessoires/onderdelen die je maar kunt bedenken!
Probeer eens een file recovery programma zoals Flash Memory Toolkit of GetDataBack.
Verwijderd
Hmm heb ik ook wel eens gehad. Bij iemand wat programma's er op gezet die zo'n cardreader had. Ook 2x gecrashed ofzo. Nu in m'n laptop werkt het prima. Zal dus wel aan cardreader op de 1 of andere manier liggen.
Is er ook een manier om eerst een back-up te maken? Ik heb geprobeerd om via verkenner alles te kopieren maar dat gaat niet. Of loop je door een van deze twee programma's niet het risico om alles kwijt te raken? (welke van de twee is beter, of zijn ze beide vrijwel gelijk)Twister336 schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 22:25:
Probeer eens een file recovery programma zoals Flash Memory Toolkit of GetDataBack.
Ik heb al verschillende card-readers en pda's geprobeerd, maar helaas..Verwijderd schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 22:27:
Hmm heb ik ook wel eens gehad. Bij iemand wat programma's er op gezet die zo'n cardreader had. Ook 2x gecrashed ofzo. Nu in m'n laptop werkt het prima. Zal dus wel aan cardreader op de 1 of andere manier liggen.
Opel Manta POWER!!! Toyota Celica RA28!!!
DealExtreme infopagina! -> deal-extreme.blogspot.com Uitleg en handige info!
Voor al je gadgets/accessoires/onderdelen die je maar kunt bedenken!
met getdataback bevoorbeeld overloop je gans de fysische structuur van je schijf en elke bit die hij tegenkomt (gekoppeld aan de MFT die ook gereconstrueerd wordt) weg naar een wilekeurige bestemming die je dus op een ander medium (vb. je harde schijf) plaatst. daarna kun je gelijk wat doen met de verkregen data en je flash kaartje, recoveren dus.
De meeste van die recovery programma's lezen alleen de disk en schrijven niet. Precies om te voorkomen dat er not meer stuk gaat.
Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.
Pagina: 1