Excuses dat ik deze (oudere) thread omhoog moet bumpen, maar mijn Aero is er sinds een dag ongeveer ook mee gestopt, heel apart.
Ik heb het volgende al gedaan:
- Systeemherstel -> Kon helaas niet te ver terug in de tijd, dus hielp niets.
- Graphic Drivers geinstalleerd -> Zowel de nieuwste (werkte niet) als oudere drivers (werkte ook niet)
- Hele internet afgespeurd en de mogelijke oplossingen geprobeerd (waaronder deze thread, inclusief de 'net start uxsms' methode, die ook niet hielp).
- Systeem van 59 op 60 Hz gezet
Laptop:
- Mijn kleurenschema staat gewoon op 32 bit
- Ik heb legale versie van Vista Home Premium (Aero heeft het altijd gedaan)
- Is een Vaio laptop dus kon alleen de vaio graphic driver updates van NVIDIA gebruiken
Daarbij
werkt het afspelen van videos ook niet meer sinds mijn Aero het niet meer doet, ik kan dus in (PowerDVD8 Ultimate, DivX Windows Player, Quicktime Player, Windows Media Player) alleen nog maar geluid horen en zie verder zwart beeld.
Ik kan me helaas niet meer herinneren wanneer het gebeurde of waardoor het gebeurde, omdat ik in eerste instantie zag dat me schermpjes in plaats van de rode kleur (die ik altijd had) blauw waren (later bleek dus dat aero ermee gestopt was), en het even druk had dus pas een dag later ging kijken of ik mijn kleuren schema aan kon passen, lukte niet, verder laten zitten en savonds wilde ik een film kijken, toen kwam ik erachter dat niets meer afspeelde. Vandaag hele dag geprobeerd om het op te lossen.
Persoonlijk denk ik dat als Aero weer werkt ook mijn videos weer af zullen spelen, en het dus ergens bij de grafische kaart of instellingen verkeerd gaat.
Onderstaand een screenshot van wat ik nu zie:
Volgens mij een flinke uitdaging dit, ik hoop ten zeerste dat jullie me kunnen helpen want ik weet het helaas zelf niet meer
P.S.: Met het gemis van Aero kan ik opzich prima leven, maar het feit dat ik mijn filmpjes niet meer kan kijken is een drama
[
Voor 3% gewijzigd door
Verwijderd op 16-07-2009 19:13
]