Hallo beste forum mensen,
ik heb vandaag een sd kaart van 2 gb gekocht:
Adata
Secure digital card
Turbo 150x
Nu heb ik heb in mijn palm gedaan om de kaart te proberen, want het komt wel eens voor dat hij de kaart niet ziet.
Hij zag hem gelukkig dus ik vol trots mijn nieuwe kaartje in mijn sd reader gedaan zoals ik altijd doe met mijn andere sd kaart.
Nu duurde het even en ik kreeg een venster met automatisch afspelen.
ik druk altijd op annuleren omdat er dan nog een popup komt om te vragen wat je wilt doen.
Dan open ik de sd kaart.
Nu tot mijn grote verbazing kan mijn pc de kaart niet lezen...
Als ik hem erin doe dan gaat het lampje van mijn card reader wel knipperen en als ik mijn kaart wil benaderen ook maar hij blijft aangeven dat er niks in zit.
Ik heb de kaart eerst in mijn palm geformatteerd maar dat wilde niet helpen.
Toen heb ik hem via dos geformatteerd en ik kreeg een error:fout in IOCTL-aanroep
Kan iemand mij vertellen wat deze error betekent?
Wat kan ik doen om mijn kaart aan de gang te krijgen?
MvG Erik
ik heb vandaag een sd kaart van 2 gb gekocht:
Adata
Secure digital card
Turbo 150x
Nu heb ik heb in mijn palm gedaan om de kaart te proberen, want het komt wel eens voor dat hij de kaart niet ziet.
Hij zag hem gelukkig dus ik vol trots mijn nieuwe kaartje in mijn sd reader gedaan zoals ik altijd doe met mijn andere sd kaart.
Nu duurde het even en ik kreeg een venster met automatisch afspelen.
ik druk altijd op annuleren omdat er dan nog een popup komt om te vragen wat je wilt doen.
Dan open ik de sd kaart.
Nu tot mijn grote verbazing kan mijn pc de kaart niet lezen...
Als ik hem erin doe dan gaat het lampje van mijn card reader wel knipperen en als ik mijn kaart wil benaderen ook maar hij blijft aangeven dat er niks in zit.
Ik heb de kaart eerst in mijn palm geformatteerd maar dat wilde niet helpen.
Toen heb ik hem via dos geformatteerd en ik kreeg een error:fout in IOCTL-aanroep
Kan iemand mij vertellen wat deze error betekent?
Wat kan ik doen om mijn kaart aan de gang te krijgen?
MvG Erik