USB-stick gecrashed, help?

Pagina: 1
Acties:
  • 136 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• fuzzyduck
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 24-02 21:54
Hallo,

Ik zit hier met een USB-stick die zodanig is gecrashed dat geen enkel recoveryprogramma uberhaupt het ding herkent als iets dat recovered kan worden.

Windows kent er wel een letter aan toe, maar dat ik dan ook het enige.

Weet iemand andere mogelijkheden om toch misschien nog wat van de stick af te kunnen halen?

alvast bedankt!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Probeer eens een ander OS, en/of een andere PC?

Verder, wat gebeurt er als je even de controller laat reloaden via Configuratiescherm > Hardware?

• fuzzyduck
Hoi,

Het is een stick van een vriend van me. Heb het dus op mijn eigen pc geprobeerd zonder resultaat. Ook op zn werk gebeurt er niets behalve de lettertoekenning....

Het is dus niet zozeer alleen een corrupte partitie waarbij je corrupte bestanden ziet, je kan de stick niet eens op...

• __xeno__
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 11:40
weg data :( heb het ook gehad, je kan het naar een recovery bedrijf sturen alleen dat is niet te betalen..

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
__xeno__ schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 19:54:
weg data :( heb het ook gehad, je kan het naar een recovery bedrijf sturen alleen dat is niet te betalen..
Sowieso moet je altijd backups hebben van je belangrijke zooi, al helemaal van dingen van MP3-spelers, USB sticks en externe schijven..

Verder denk ik dat je stick wel afgeschreven is, als hij het in meerdere PC's niet doet... Je zou nog kunnen proberen hem te herformatteren, maar ik vrees het ergste.. ;)

[ Voor 8% gewijzigd door TheZeroorez op 15-02-2007 20:03 ]

• fuzzyduck
Sowieso moet je altijd backups hebben van je belangrijke zooi, al helemaal van dingen van MP3-spelers, USB sticks en externe schijven..
I know, maar het is dus de stick van een vriend van me... Hij slaat zichzelf nu ook voor zn kop dat hij dat niet heeft gedaan.

iig bedankt voor de reacties. Ik geef het ook op.
Pagina: 1