Daikin Altherma 3 LT 8 kW + 14,2 kWp PV
En om welke apperaten gaat het? Zijn die wel geschikt voor Windows 98?
[ Voor 25% gewijzigd door Nijn op 15-02-2007 19:03 ]
iets met een 11..
[ Voor 7% gewijzigd door donzz op 15-02-2007 19:04 ]
alles kan kapot; beter dat ik het nu test dan dat er straks iemand komt klagen
Oa een externe Hardeschijf, dus het gaat ook over andere apparaten. En inderdaad, Windows XP heeft veel drivers zelf mee gekregen, voor sommige apparaten zal je dus zelf de drivers moeten downloaden (ik kan me herinneren dat Windows98 hier altijd heel brak in was, meegegeven drivers). Vooral bij nieuwe apparaten lijkt het me logisch dat Windows98 niet weet wat het er mee aan moet, omdat het toentertijd niet bestond.Exorcist schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 19:03:
Schijven moeten eerst worden gepartitioneerd en geformatteerd eer deze herkend willen worden door het OS.
[ Voor 37% gewijzigd door Nijn op 15-02-2007 19:07 ]
Nee is nog steeds niet gelukt, maar ik kreeg hem zelfs niet geinstalleerd met de cd. Hij deed gewoon alsof er geen nuttige bestanden op de D: stonden! Maar het maakt niet uit met welk USB-apparaat, hij werkt bij geen enkele
Daikin Altherma 3 LT 8 kW + 14,2 kWp PV
[ Voor 69% gewijzigd door PeterSelie op 16-02-2007 13:05 ]
Dan krijg je die schijven misschien wel eens aan de praat, maar dan word je gek van de traagheid ervan.
[ Voor 31% gewijzigd door Ramzzz op 16-02-2007 13:04 ]
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Valt mee hoor, als niet tientallen gigabytes gaat overkopieren dan is het nog best snel.Ramzzz schreef op vrijdag 16 februari 2007 @ 13:04:
Dan krijg je die schijven misschien wel eens aan de praat, maar dan word je gek van de traagheid ervan.
TS misschien dat je hier nog iets aan hebt? Making Windows 2000 run (rather well) on only 32MB RAM