Ik heb een 300Mbit WN311T wifi kaart van Netgear en ik krijg de drivers niet goed geinstalleerd op vista (home premium) waardoor het kaartje niet werkt. Heeft iemand ook zo'n kaartje of had iemand anders problemen met wifi wat nu is opgelost dan hoor ik dat graag. Mijn Ati Radeon 9250 driver werkt overigens ook niet, met welke installatie ik het ook probeer.
Op de Netgear Vista site zie ik dat de drivers nog in "beta" status zitten, althans de download link voor deze adapter laat in de bestandsnaam zien dat het "beta" is.Verwijderd schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 18:04:
Ik heb een 300Mbit WN311T wifi kaart van Netgear en ik krijg de drivers niet goed geinstalleerd op vista (home premium) waardoor het kaartje niet werkt. Heeft iemand ook zo'n kaartje of had iemand anders problemen met wifi wat nu is opgelost dan hoor ik dat graag.
Wellicht zijn er met sommige adapters nog wat problemen in sommige situaties. Ik denk dat het wachten wordt op non-beta drivers. Misschien kun je Netgear support eens contacteren met je problemen, en kunnen ze die meenemen met de volgende driver release.
Dat komt mischien omdat ATI geen drivers heeft voor de 9250. Op Desktop niveau is de Radeon 95xx series het laagst ondersteunde model, voor de Mobility Radeon is dat de 96xx series.Mijn Ati Radeon 9250 driver werkt overigens ook niet, met welke installatie ik het ook probeer.
Ik zie bij ATI in ieder geval onder zowel Vista 32 ald Vista 64 geen drivers staan voor de 9250.
"I reject your reality and substitute my own!"
Proud to be an American.
Hier woon ik
Ik heb netgear al een email gestuurd...nu maar ff afwachten of ze reageren. Volgens hun site moet de wn311t met de (beta) driver werken alleen bij mij gaat de install al fout.maartena schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 20:56:
[...]
Op de Netgear Vista site zie ik dat de drivers nog in "beta" status zitten, althans de download link voor deze adapter laat in de bestandsnaam zien dat het "beta" is.
Wellicht zijn er met sommige adapters nog wat problemen in sommige situaties. Ik denk dat het wachten wordt op non-beta drivers. Misschien kun je Netgear support eens contacteren met je problemen, en kunnen ze die meenemen met de volgende driver release.
[...]
Dat komt mischien omdat ATI geen drivers heeft voor de 9250. Op Desktop niveau is de Radeon 95xx series het laagst ondersteunde model, voor de Mobility Radeon is dat de 96xx series.
Ik zie bij ATI in ieder geval onder zowel Vista 32 ald Vista 64 geen drivers staan voor de 9250.
Verder van de radeon heb ik hier en daar gezien dat de 9250 wel moet werken maar de fout die ik krijg (code 43) KAN liggen aan dat het mobo niet met vista samen kan werken. Dat vind ik weer wat overdreven maar wel iets om naar de kijken, mogelijke update van de bios ofzo.
Overigens wel raar dat de 9250 niet in de driver pack zit want in de rc pack zat hij nog gewoon in. jammer. Maar als mij mobo goed werkt, moet ik maar een andere kaart kopen.
Die netgear is net nieuw dus daarvan hoop ik maar iets nuttigs te horen van ze