Ik heb net m'n nieuwe wifi antenne (15,5 dbi) + bekabeling (6m LMR-400) ontvangen. Apetrots steek ik alles in elkaar. Maar nu zit ik met een connector probleem:
De opstelling ziet er zo uit:
wifi antenne heeft een N-female => N-male--------LMR400--------N-male => N-female-----pigtail----SMA-male
Maar m'n netwerkkaart heeft een RP-SMA aansluiting.
Volgens mij heb ik dus het volgende nodig:
- een verloopconnector van female SMA naar female RP-SMA
- een pigtail van N-female naar female RP-SMA
Maar waar vind ik zoiets (in belgië)? Ik heb al enkele lokale elektronicazaken afgelopen ma die hebben enkel SMA spul en ook op het net vind ik niet onmiddelijk iets...
Ik vind het trouwens een beetje vreemd dat deze wifi antenne wordt geleverd met een SMA aansluiting ik dacht dat alle wifi producten (wifi kaarten/routers) RP-SMA of RP-TNC waren...
De opstelling ziet er zo uit:
wifi antenne heeft een N-female => N-male--------LMR400--------N-male => N-female-----pigtail----SMA-male
Maar m'n netwerkkaart heeft een RP-SMA aansluiting.
Volgens mij heb ik dus het volgende nodig:
- een verloopconnector van female SMA naar female RP-SMA
- een pigtail van N-female naar female RP-SMA
Maar waar vind ik zoiets (in belgië)? Ik heb al enkele lokale elektronicazaken afgelopen ma die hebben enkel SMA spul en ook op het net vind ik niet onmiddelijk iets...
Ik vind het trouwens een beetje vreemd dat deze wifi antenne wordt geleverd met een SMA aansluiting ik dacht dat alle wifi producten (wifi kaarten/routers) RP-SMA of RP-TNC waren...
[ Voor 12% gewijzigd door deleenheir op 15-02-2007 18:04 ]
"If it works, don't fix it"