Hey Allemaal,
Heb een stukje code dat een database uitleest.
Nu heb ik daarop een stukje code geprogrammeerd om dat te "pagen" met eerst, vorige, volgende, laatste knoppen.
Deze knoppen zien er zo uit
in de code behind heb ik dan staan
Dit werkt perfect.
het probleem is dat ik nu ook dynamische links wil maken voor het aantal paginas en hier dan rechtstreeks naartoe wil gaan.
Dit geeft dus voor elke page een aparte link.
Maar hoe koppel ik deze links nu weer aan een soortgelijke sub als van de vaste (eerste, vorige, volgende, laatste) knoppen?
NavigateUrl doet hij dus niet, ik moet dus aan deze dynamische hyperlinks een soort OnserverClick kunnen toevoegen, maar dat gaat niet.
Iemand die snapt wat ik bedoel?
Heb een stukje code dat een database uitleest.
Nu heb ik daarop een stukje code geprogrammeerd om dat te "pagen" met eerst, vorige, volgende, laatste knoppen.
Deze knoppen zien er zo uit
code:
1
| <a id="First" OnServerClick="ShowFirstPage" runat="server">eerste</a> |
in de code behind heb ik dan staan
code:
1
2
3
4
| Public Sub ShowFirstPage(ByVal s As System.Object, ByVal e As System.EventArgs)
lblCurrentIndex.Text = "0"
BindTheData()
End Sub |
Dit werkt perfect.
het probleem is dat ik nu ook dynamische links wil maken voor het aantal paginas en hier dan rechtstreeks naartoe wil gaan.
code:
1
2
3
4
5
6
| Do While currentPage <= totalPage
Dim NewLink As New HyperLink
NewLink.Text = currentPage
pageSelectLbl.Controls.Add(NewLink)
currentPage += 1
Loop |
Dit geeft dus voor elke page een aparte link.
Maar hoe koppel ik deze links nu weer aan een soortgelijke sub als van de vaste (eerste, vorige, volgende, laatste) knoppen?
NavigateUrl doet hij dus niet, ik moet dus aan deze dynamische hyperlinks een soort OnserverClick kunnen toevoegen, maar dat gaat niet.
Iemand die snapt wat ik bedoel?