Ik heb afgelopen week een HIS Radeon X1650 Pro 256mb AGP videokaart gekocht.
Nadat ik met Driver Cleaner de drivers van mijn oude Geforce ti4200 kaart eraf heb gehaald heb ik de kaart erin gezet en startte windows gewoon op met de standaard XP vga drivers. Na de nieuwste radeon drivers geinstalleerd te hebben en een reboot kreeg ik in Windows xp een blauw scherm met enkel een muiscursor die na een paar seconden vastloopt (geen errormessages).
Ik heb de kaart al laten testen bij de winkel maar hardwarematig was er niets mis mee. Volgens de winkel (computerland) was de voeding ook voldoende.
Verder heb ik mijn moederboards bios en Via drivers upgedate en zelfs een nieuwe XP installatie geprobleerd maar alles zonder resultaat.
Welke oplossing is hiervoor te vinden?
mijn specs:
Hanns G 19" TFT monitor (Sub-D connector)
350W Vikings MPT-350 voeding
Gigabyte K8M800-2 mainboard
Sempron 3000+
1024mb DDR pci4200
LG DVD-R/CDRW
Maxtor 200 gb 7200rpm HD
Western Digital 160 gb 5400rpm HD
Windows XP Professional service pack 2
Nadat ik met Driver Cleaner de drivers van mijn oude Geforce ti4200 kaart eraf heb gehaald heb ik de kaart erin gezet en startte windows gewoon op met de standaard XP vga drivers. Na de nieuwste radeon drivers geinstalleerd te hebben en een reboot kreeg ik in Windows xp een blauw scherm met enkel een muiscursor die na een paar seconden vastloopt (geen errormessages).
Ik heb de kaart al laten testen bij de winkel maar hardwarematig was er niets mis mee. Volgens de winkel (computerland) was de voeding ook voldoende.
Verder heb ik mijn moederboards bios en Via drivers upgedate en zelfs een nieuwe XP installatie geprobleerd maar alles zonder resultaat.
Welke oplossing is hiervoor te vinden?
mijn specs:
Hanns G 19" TFT monitor (Sub-D connector)
350W Vikings MPT-350 voeding
Gigabyte K8M800-2 mainboard
Sempron 3000+
1024mb DDR pci4200
LG DVD-R/CDRW
Maxtor 200 gb 7200rpm HD
Western Digital 160 gb 5400rpm HD
Windows XP Professional service pack 2
[ Voor 5% gewijzigd door quez op 15-02-2007 16:56 ]