Toon posts:

Publieke netten gratis op PC?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Vroegah, was het mogelijk om gewoon met zo'n simpel tv-kaartje, Nederland 2 uit de lucht te plukken. Er was echter iets verandert; waardoor je nu andere hardware nodig had oid.

Nu is mijn vraag;

Wat heb ik nou precies nodig om Nederland 1, 2 en 3, gratis op mijn PC te kunnen kijken? Deze netten zijn voor zover ik weet, nog altijd gratis te bekijken zonder abbonement, of is dat ook niet meer mogelijk?

Ik heb de search al een uurtje gebruikt, maar nog steeds geen bruikbaar resultaat kunnen vinden :p

• Falcon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21-11-2025

Falcon

DevOps/Q.A. Engineer

geloof ik niet maar goed... :)

Kijk even op www.digitenne.nl

"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"

• -Thunder-
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 06-10-2024

-Thunder-

Freude ahm fahren.

Als je het nieuws vorig jaar had gevolgt weet je dat die niet meer gratis te ontvangen zijn.

Blij Met Wilco

Verwijderd

De publieke zenders worden volgens mij nu digitaal free-to-air uitgezonden. Je hebt dus een DVB-T kaartje nodig met antenne.

Verwijderd

Topicstarter
Jullie zijn helden. Had overigens search gebruik met termen, dus kwam hier niet zo snel op. :p

Maar een usb kastje of pci kaartje met DVB-t ontvanger zou voldoende zijn? Heb ik dan geen smartcard nodig?

Edit -- Nee. Als u alleen de publieke (inclusief de regionale) omroepen wilt ontvangen is een C.A. kaart of smartcard niet nodig.

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 15-02-2007 15:43 ]

• Colan
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 02-09-2025

Colan

sucks @ solderen

Verwijderd schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 15:40:
Jullie zijn helden. Had overigens search gebruik met termen, dus kwam hier niet zo snel op. :p

Maar een usb kastje of pci kaartje met DVB-t ontvanger zou voldoende zijn? Heb ik dan geen smartcard nodig?
niet als je alleen vrije zenders (zoals Ned. 1,2,3) wilt kijken...althans, volgens KPN

Simplicity is de bom...

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Kijk 1 2 3 gewoon via www.uitzendinggemist.nl ofzo? :)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Pagina: 1