Deze advertentie was al eens eerder geplaatst ergens half januari. Nu is ie gedateerd op 15 februari met de reacties van 15 januari daaronder. Hoe kan dit?
De advertentie bijgewerkt. De advertentie krijgt daardoor de datum van de laatste keer dat de advertentie is ge-edit. De reacties houden echter hun oordpronkelijke 'oude' datum.
Ah, ok. Zal ongetwijfeld over nagedacht zijn.....
Heb de advertentie nog eens nagelezen, maar de reacties slaan nu niet meer op de advertentie, want dat blijkt om een ander scherm te gaan (zoals aanbieder ook zelf aangeeft). Hoeft niet weg, maar wellicht stof tot nadenken?
Heb de advertentie nog eens nagelezen, maar de reacties slaan nu niet meer op de advertentie, want dat blijkt om een ander scherm te gaan (zoals aanbieder ook zelf aangeeft). Hoeft niet weg, maar wellicht stof tot nadenken?
[ Voor 69% gewijzigd door bszz op 15-02-2007 15:58 ]
Nouja, dat is natuurlijk iets anders... Een advertentie mag best bijgewerkt worden, liever dat dan opnieuw hetzelfde product te verkopen in een losse. Maar dezelfde advertentie hergebruiken voor een ander product is natuurlijk niet de bedoeling.
Dit was mijn advertentie. Hetzelfde merk en type scherm, ook met defect. Echter incompleet en gratis. Om verwarring met het vorige scherm uit te sluiten (was verkocht) heb ik de advertentie opnieuw geactiveerd.
Overigens heb ik in de advertentie toch duidelijk aangegeven dat het om een ander scherm gaat en dat de reacties onder de advertentie bij het vorige scherm hoorde. Er blijven dan toch weinig vraagtekens over?
Is het fout om op deze wijze een advertentie te plaatsen?
Overigens is dit scherm al weer weggegeven dus advertentie is weer op "verkocht" gezet maar ik wil het wel graag weten voor een volgend keer.
Overigens heb ik in de advertentie toch duidelijk aangegeven dat het om een ander scherm gaat en dat de reacties onder de advertentie bij het vorige scherm hoorde. Er blijven dan toch weinig vraagtekens over?
Is het fout om op deze wijze een advertentie te plaatsen?
Overigens is dit scherm al weer weggegeven dus advertentie is weer op "verkocht" gezet maar ik wil het wel graag weten voor een volgend keer.
Testing, one, two ...
Verwijderd
Fout, nou ja, fout...
Het kan verwarrend zijn voor degenen die de reacties lezen die eigenlijk op de vorige advertentie slaan, en mensen die een reactie hebben gedaan op de eerdere of de nieuwe komen onder een verwijzing van hetzelfde ID terwijl het een ander product is waardoor daar weer verwarring kan ontstaan.
Aangezien het plaatsen van een nieuwe advertentie niet echt extra werk is, is het gewoon handiger lijkt me
Het kan verwarrend zijn voor degenen die de reacties lezen die eigenlijk op de vorige advertentie slaan, en mensen die een reactie hebben gedaan op de eerdere of de nieuwe komen onder een verwijzing van hetzelfde ID terwijl het een ander product is waardoor daar weer verwarring kan ontstaan.
Aangezien het plaatsen van een nieuwe advertentie niet echt extra werk is, is het gewoon handiger lijkt me
Nieuwe advertentie volgend keer dus..
Testing, one, two ...
Pagina: 1